Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sjoert schreef:Nou de eerste bokt-soap is geboren?
Ben erg benieuwd hoe ze verder gedei-en.
Als ze er wat beter uit zien, kom ik wel weer eens langs
Leuk topic. Ik ben benieuwd.

misterA schreef:Het glazen huis
Goed idee om ook aan de hengstenkeuze te gaan denken.
Ik heb al een paar hengsten in gedachten.
Daarvoor hebben we nog precies een half jaar de tijd.
sarabande schreef:Misschien is het leuk als Cute de foto neerzet die ze vorig jaar plaatste met de vraag wat vinden jullie van mijn 2 1/2 jarige en vervolgens de foto van de NMK merrie die dat werd.
Indertijd zei ik daar kan ik geen zinnig woord van zeggen ze veranderen zo na de laatste winteruitgroei en vervolgens de training. Dat bleek een understatement![]()
.

mbkaatje schreef:Cute: waren deze opmerkingen naar aanleidig van deze foto of van een foto dat ze 2,5 jaar was.
Achteraf wel heel grappig. Maar zo zie je maar hoe moeilijk het is om jonge paarden te beoordelen. Er kan nog zoveel veranderen!!
Kajanus schreef:
sarabande schreef:mbkaatje schreef:Cute: waren deze opmerkingen naar aanleidig van deze foto of van een foto dat ze 2,5 jaar was.
Achteraf wel heel grappig. Maar zo zie je maar hoe moeilijk het is om jonge paarden te beoordelen. Er kan nog zoveel veranderen!!
Niet alleen jonge paarden beoordelen, maar ook naar aanleiding van een foto die een moment opname is wordt hier altijd veel wijsheid geschreven.
Stel dat TS de foto van Anky in stand weggelaten had, hoe zou de beoordeling dan zijn????
) geopend ...
[F-AM] Merries naar de stamboekopname 2008 ! mbkaatje schreef:Cute: waren deze opmerkingen naar aanleidig van deze foto of van een foto dat ze 2,5 jaar was.
amaze schreef:Omdat er meer eigenaren van een 2 1/2 jarige merries zijn die misschien ook graag fotos enz willen plaatsen heb ik dit topic (nav dit leuke idee) geopend ...
[F-AM] Merries naar de stamboekopname 2008 !
Kajanus schreef: