durf het niet met zekerheid te zeggen hoor, appies moet ik me nog wat meer in verdiepen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
durf het niet met zekerheid te zeggen hoor, appies moet ik me nog wat meer in verdiepen.
MelanieB schreef:@ Joyciej,
Als iemand die plaatjes neerzette zou ik volgens mij ook zoiets neerzetten als commentaar en terecht....
Maar het is nu wel opgelost gelukkig
BTW, ik vind jou shet echt helemaal te gek, zo'n gave kleur
Ik weet nog steeds niet wat voor kleur het is, inmiddels is ie nu een beetje bruin bij zijn hals aan het worden.....heel apart, hij heeft iets van een appaloosa, spikkels op zn neus, rond zijn ogen, bij zijn staart/billen en witte hoefjes en geslachtsdeel is gespikkeld...Ik weet ook helaas niet wie de ouders zijn, maar ik vind m wel grappig en apart,
Trouwens, Boris heeft nu een fjordenkapsel, hij had exceem en het zag er niet uit met een paar plukjes...
Je bedoeld zeker Switch, moorkopschimmel? weetje dat ik hem eerst ontzettend lelijk vond, toen ik hem net kreeg? ja echt waar, ik heb (had) niets met die 'rare' kleuren
maar nu is het op zich wel grappig 
nee even serieus; als hij niet naar wens presteert voor de wagen, zal ik er wel heeel erg over na gaan denken om hem te verkopen. Zo'n kleine pony (90 cm. vind ik eigenlijk te klein) waar ik verder niet echt wat mee kan en die imo niet geschikt is voor het doel waarvoor ik hem wil 'gebruiken' kan ik beter verkopen als hij het bij iemand anders ook naar zijn zin kan hebben

) die verkocht gaat worden.
d8 meld het toch ff hier
grullo bont met 2 maanogen.
de mensen die er wel wat van weten vinden het altijd erg leuk om te zien hoe ik en saar gezellig onderweg zijn.
Romytjuuh schreef:Ik ben sinds deze week weer begonnen met voor de kar rijden.
Nu met een nieuwe pony, was nog totaal onervaren en heeft van de week haar eerste stapjes voor de kar gezet.
Nu heb ik een stuur probleem.
De leidsels zitten al wel aan het bitje, maar die laat ik nog vrijwel met rust.
Ik laat het halstertje onder het hoofdstel zitten, en ik klik nog een paar leidsels aan het halster vast.
Ik stuur dus zeg maar met het halster, want als ik aan het bitje kom weet ze begod niet wat ik bedoel. Is dit een kwestie van tijd en laten wennen?
) 
)