Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
germie schreef:Mijn paard is voor mij echt een topper. Ze is exterieurmatig misschien niet de sterkste, maar ze heeft geen grove fouten (en grove fouten zijn reden om er niet mee te fokken, anders niet).

Kennelijk is mij geen geluk gegund.
Citaat:Ik heb het soms echt helemaal gehad met haar.
WinBinChes schreef:Sjonge jonge wat maken jullie je druk over een ander zijn paard. Het is niet even een blessure waar ze mee loopt. Dat is wel even wat anders. Paard is geblesseerd en ongewild drachtig. Dan is het nog maar te hopen dat de dracht goed uitloopt en de merrie haar bekken heel houdt. Ik vindt dat jullie er wel iets te gemakkelijk over denken. Ieder ander zou er ook helemaal zat van zijn. TS is iig zo eerlijk om het toe te geven. De merrie heeft er natuurlijk ook niet omgevraagd, maar als we zo gaan beginnen kunnen we alle paarden maar beter weer in het wild uitzetten.
Wees niet zo snel met een oordeel vellen helemaal als je zoiets nog niet hebt meegemaakt. En dan heb ik het niet over een blessure.
Ik heb nu dus een paard dat wel glimt, maar heel erg mager is. Ze is van de pijn enorm afgevallen. Lijkt mij niet bevorderlijk voor de dracht. Citaat:Ondertussen had ik voor alle kosten die ik gemaakt heb allang een ander paard kunnen kopen.
WinBinChes schreef:Paard is geblesseerd en ongewild drachtig. Dan is het nog maar te hopen dat de dracht goed uitloopt en de merrie haar bekken heel houdt. .
. Al het geld wat ik aan die van uit heb gegeven + aankoopsom had ik hier nu een Z paard kunnen staan.
.
.