Clasine schreef:Hallo!
iets van 2 jaar geleden dat ik hier heb gepost..!
haffie_fan schreef:Ik rijd ondertussen alweer een aantal jaar op SjakilaNog nergens anders zo'n superpaard gezien [L] En ze zit heerlijk
Het is bij haar wel echt nodig om er volledig ontspannen op te zitten, ander wordt ze hyper xD
Dat paarden hier [ze staat nog steeds bij dezelfde eigenaar] slecht behandeld werden kan ik me trouwens niet voorstellen.
Ghalid heeft veel eigenaren gehad en dat heeft dus niets met stal karima(geboorteplaats) te maken. zijn fokker(es) is een (half) jaar geleden ook nog bij ons wezen kijken.
(Gaat nu trouwens super met ghalid, deze zomer gestart met wedstrijden en we zijn nu L1+4. )
Ohh, dan is 't goed

Kon 't me al niet voorstellen

Tof dat 't nu zo goed gaat! Ga zo ff kijken of je foto's van 'm op je pro hebt.
Zat net nog ff te denken, deze is dus ook door Sjakil uitgepoept: http://www.geocities.com/stalkarima/Dexter.html
Zoals je ook kunt lezen is dat een totaal ander paard, veel braver en makkelijker enzo. Best cool om te rijden trouwens.
Mjaa, 't is toch ook wel weer jammer dat ie niet net zo lekker gestoord is als z'n mammie.. Dat vind 'k veel leuker dan brave paarden die alles gewoon maar doen.
Nog nergens anders zo'n superpaard gezien [L] En ze zit heerlijk