Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
Dat is een boutfoto pananche.
Sammie schreef:Dat is een boutfoto pananche.
panache schreef:mijn paard is ** gefokt, kijken of jullie het eraan kunnen zien?
wat denken jullie spring of dressuur gefokt ?
Armani88 schreef:PANACHE; hij zit er springgefokt uit kort van voor. maar in je onderschrift staat L2
maar indd L2!
_Rapido_ schreef:panache schreef:mijn paard is ** gefokt, kijken of jullie het eraan kunnen zien?
wat denken jullie spring of dressuur gefokt ?
Dressuurgefokt?
Ketaki schreef:Sammie schreef:Dat is een boutfoto pananche.
en wat mag dat dan inhouden.

MyStar schreef:Dat weet ik en daarom hierbij nog een keer
Citaat:Maar gaat er in dit topic toch over..hoe te zien qua bouw..en niet qua genen of zie ik dat verkeerD?
Sammie schreef:MyStar schreef:Dat weet ik en daarom hierbij nog een keer
Vrij nutteloos niet? Als men op het eerste rijtje al geen antwoord kan of wilt geven.
. Daar is ook al heel wat controverse over (geweest). Dan maakt springen het makkelijker, dat is geen jurysport, dus is er ook weinig discussie mogelijk. MyStar schreef:De foto's die jij plaatste en die op pag. 3 staan tonen qua hoek weinig tot geen verschil. Allebei vaak op een 'heuveltje'. Als je dat al zo kan noemen want ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Ook met 'die hoek' kunnen die fotos beoordeeld worden. Iig beter dan die foto van Pananche.Er beweerde toch iemand dat ze vanuit een bepaalde hoek waren gefotografeerd? Dus misschien met deze hoek dat er wel mensen durven te beoordelen.
Himyar schreef:Maar men wil natuurlijk graag een "uitgangspunt" fokken waaraan je niet veel hoeft om te bouwen. Het ideale paard waar men zo weinig mogelijk aan hoeft om te bouwen en waar je zoveel mogelijk mee kan winnen. Indien het karakter dan ook mee werkt natuurlijk, daar dan maar van uit gaande.
Omdat dressuur een jurysport is, kan je vervolgens weer de discussie krijgen over wat de perfecte dressuurproef is. Daar is ook al heel wat controverse over (geweest). Dan maakt springen het makkelijker, dat is geen jurysport, dus is er ook weinig discussie mogelijk.
. Misschien maken ze nog leuke recreatie paarden, mits ze een beetje cool zijn
.