Familie gezocht! Nakomelingen van Hattrick (v. Ahorn)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Familie gezocht! Nakomelingen van Hattrick (v. Ahorn)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 17:53

Mijn Hattrick is ook verre van sloom. Loopt nu M Eventing en M springen (mag Z) en die zolang er hindernissen staan heel fit. Ga je er echter dressuur mee rijden, dan is hij minder enthousiast :D

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 15:24

OKee wat leuk Peanutbutter!
Heeft jou paard ook dat ie vreselijk aanzet als hij een hindernis ziet? Dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet met haar spring. Ze pak het bit vast en gaat er als een speer overheen. Tis heel moeilijk om controle te houden..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 18:10

Dat deed hij wel toen ik hem kreeg. Als je vaker springt wordt het beter. Ze hebben er gewoon veel lol in. Overigens hoor je dit veel van Haatrickjes. Maar het zijn natuurlijk SPRINGpaarden. Daar zijn ze voor gemaakt en vinden ze leuk.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:25

Dit denk ik ook, maar ik ben ook echt geen springruiter. Ik dressuur veel liever!
En hier in heeft zij ook heel potentie!

Is jou hattrick een paard? Hoe groot is hij?
Leuke foto's in je profiel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 16:50

Ja die van mij is zeker paard :D Is zo'n 1,63m maar toont véél groter.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:12

okee,
Mijn pony is dus echt nog E-pony. Ze is 1.53.
Waarschijnlijk wel gewoon paard gefokt, maar echt klein gebleven :D

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:42

Mijn 15 jarige merrie Monika, oftewel Mika is ook een nakomeling van Hattrick.
Mika is er echt een betrouwbaar, leergierig en aanhankelijk paardje.
Ze heeft echt een super karakter. Jammer genoeg is er nooit wat met haar springtalent gedaan.
Ze is namelijk bij haar vorige eigenaar, die haar 2 jaar had, alleen dressuurmatig gereden. Die heeft haar tot de M2 uitgebracht, Mika kon makkelijk naar de Z maar die eigenaar had geen meer vanwege haar bruiloft enzo. Ik weet niet wat die eigenaar ervoor met Mika gedaan heeft. Toen wij Mika in het begin kregen, was er niks mee te beginnen. Ik ben er door ook afgevallen. Langzamerhand begon ze ons meer te vertrouwen. Ze miste haar veulen heel erg, daar kwamen te laat achter, wij wisten namelijk niet dat haar veulen pas net was afgespeent. Eigenlijk was het logsich dat ze daarom zo reageerde. Maar nu, vertrouwt ze ons volkomen en wij haar en nu kunnen we echt alles met haar, ze is voor mij echt een vriendin voor het leven. Pas geleden, gingen we een keertje met Mika springen. Sommige mensen dachten al, dat misschien Mika wel een goed springpaard zo zijn, aan haar rustige verzamelde galop te zien. Nou wij gingen springen, en ze deed het super. Heel beheerst allemaal. Ik ben toen vervolgens informatie wezen zoeken of haar voorouders, en toen kwam ik er achter dat ze van vaders kant en moeders kant springbloed in zich heeft. Maar ik wil binnenkort dan echt iets met Mika's talent gaan doen..:D

Dit is Mika:

Afbeelding
Deze foto is nog met haar vorige eigenaar erop.:P

Afbeelding
Dit was vorige winter.

Afbeelding
Hier was ze even nieuwsgierig bezig..(AA)

Afbeelding
En dit was in mei ongeveer (Denk ik) toen ze heel lief naar me toe kwam lopen.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:03

Heey!

Wat leuk zeg, ik herken allemaal dingen van mijn eigen merrie in die van jou;) Wat ik ook herken is dat veel hattricks het ook super in de dressuur doen!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:09

Hee wat leuk een hattrick topic!
De fokker waar ik een tijdje heb gewerkt heeft Bijloma een tijdje gehad en haar toen ze drachtig was van Hattrick verkocht (tsja wist hij veel dat er zo'n paard uit zou komen :P ).