Een ander verhaal is dat van Fab, ik kocht haar als 2,5 jarige (jaja zonder foto's indertijd), als guste merrie. Ze was gescand en niet drachtig bevonden. Ook bij de aankoopkeuring (klinisch

Evelien, ik sluit me helemaal aan bij jouw mening!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Missouri schreef:Volgens mij is karakter best erfelijk... ik heb dus een Nevado x Balzflug (misschien kent Suzanne F haar, haha). Moeders is Mutile (in Brabant berucht), een "echte" Balzfug: vlug, slim, niet echt betrouwbaar, af en toe zelfs gemeen kortom LASTIG!!
Maar Nevado is echt een mega-schatje, alleen heeft-ie nogal spastische neigingen op stal (raar trekje met zijn voorbeen, heel lachwekkend). Mijn merrietje heeft precies het karakter van haar vader, compleet met spastisch trekje! Ze heeft verder qua karakter gelukkig nix van haar moeder geerfd.
Oja, vriendin van mij heeft een Gribaldi. Als 3 jarige was hij levensgevaarlijk, sinds zij hem heeft is het een lief, mak schaap. Het is ook maar hoe je ermee omgaat.
Missouri"]
[quote="Troef schreef:Ik mis even iets:
Wat is Nevado ?
Missouri schreef:Oh, da's niet zo ver, als ik tijd heb, en er natuurlijk aan denk kom ik graag een keertje langs lijkt me erg leuk om nog meer nevado wonders te bewonderenNou kom eens kijken zou ik zeggen, we hebben tevens een mooi voshengstje van Nevado staan die binnenkort naar Amerika gaat.
Ik sta bij Chris van Heel (naast Autotron). Ben er 's avonds altijd!!
Troef schreef:Citaat:Ik herken in hem niets van de verhalen die ik over Amor afstammelingen hoor!?
Moet je ook niets van aantrekken.
Daar hier veel reakties komen van horen zeggen
Citaat:OLIVI ,
Horse Inbreeding Stats Crosses Coef.* Influence
ABGAR 4D x 4D 2 maal erin 3.13% 4x4
AMOR7 4s x 5D 2 maal er in 2.34% 4x5
PERICLES3 5s x 5d 2 maal er in 1.56% 5x5
5 Generation Coefficient of Inbreeding: 7.03125%
fabienne"]
[quote="Troef schreef:Citaat:Met de minst mogelijke inspanning, het hoogst mogelijke resultaat
Is dat de defenitie van luiheid.
Citaat:Mee omkunnen gaan
Quote:
OLIVI ,
Horse Inbreeding Stats Crosses Coef.* Influence
ABGAR 4D x 4D 2 maal erin 3.13% 4x4
AMOR7 4s x 5D 2 maal er in 2.34% 4x5
PERICLES3 5s x 5d 2 maal er in 1.56% 5x5
5 Generation Coefficient of Inbreeding: 7.03125%
Zoals een nakomenling van Olivi uit een merrie met Amorbloed