Jazz KWPN paard van het jaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwelgie

Re: Jazz KWPN paard van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:08

nina62 schreef:
SplashIsLief schreef:
Kirsten gaat hem zelf rijden bij de huldiging, ondanks haar val!

Vanavond niks geen Jazz Verdrietig
Viel me wel een beetje tegen op de dressuravond! Me dunkt dat ze van Jazz en enkele zonen een mooi showblokje hadden kunnen maken. Echt jammer dat we er niks van hebben meegekregen vanavond Pling

dat was vandaag!!!! Cool

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:12

Heb het op filmloop.nl gezien, was een gaaf gezicht ( en ik ben echt geen Jazz fan ), misschien is er nog een herhaling te zien.
Ik kon alleen 1 naam van een voshengst niet goed vertaan, iets van premier ofzo, maar zie deze niet bij het KWPN.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:17

Met premier rijd Aad van Essen op GP nivo, gaaf beest om te zien, en Jazz afstammeling!

Vond het een erg mooi en indrukkwekend showblokje met Jazz in Den Bosch!!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:29

vossie schreef:
Met premier rijd Aad van Essen op GP nivo, gaaf beest om te zien, en Jazz afstammeling!

Vond het een erg mooi en indrukkwekend showblokje met Jazz in Den Bosch!!!

Was inderdaad een mooi gezicht al die Jazzen!
Ik vond alleen Jazz zelf niet zo best gepresenteerd, erg kort in de hals en achter niet zo best. Bloos
Die Premier was echt SUPER!!!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 10:40

tassie schreef:
dat weet ik ook wel, maar was maar een voorbeeld waar ik die Jazz van ken, zou wel eens een lieve Jazz willen ontmoeten, want zolang ik dat niet doe zal mijn mening niet veranderen, en ik sta er wel open voor

5 uur later:

tassie schreef:
had nog nooit eerder ´de´ Jazz gezien, ook niet op foto´s maar vind dat ie er super stoer uit ziet Haha! totaal niet zoals de Jazzen die ik ken

begin nu een beetje te snappen waarom die gewonnnen heeft Bloos

Sorry hoor, maar als je toch graag commentaar levert, weet dan iig over wie je het hebt. Nagelbijten / Gniffelen

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 11:22

@ Sjoert ik had dat ook al gezien, maar dacht ga maar niet reageren...... Om een hengs zo af te zeiken en niet eens te weten waar je over praat Boos! Verdrietig

@jollyjoker, ik heb Premier een aantal keer op concours met losrijden bekeken, lijkt idd een superfijn beest en ziet eruit of ie een stukje "cooler" en bomproef is als Jazz zelf. Paard kan super PI/PA maar niet goed stappen.

Vond Jazz ook wat kort in de hals voorgesteld op momenten, maar hij zal ook wel niet makkelijk te rijden zijn geweest in die hal met veel lawaai en publiek dicht op de ring. Hoe heet dat goedgekeurde "w-tje" van Jazz ook al weer, toen die binnenkwam en ineens omdraaide...... Haha! Dat vond ik nou echt een Jazz karakter aktie Knipoog Niet heel gemeen, maar ergens van schrikken en gelijk willen vluchten....

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:30

Ja die zwarte W idd dat had ik ook gezien Haha! Maar Jazz zelf ook toen ze iets in wilden zetten weet niet precies was kwam er verzet!

Yrrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 14:03

Als Jazz al niet optimaal werd gereden ligt dat zeker ook aan het feit dat Kirsten geen optimale conditie heeft. Want gekneusde ribben en een gekneusd borstbeen is niet niks en het zal ondanks pijnstillers nog wel erg au doen.
Ik vond het in ieder geval erg dapper van haar dat ze toch reed.

ophrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 16:21

Kirsten heeft met zeer veel pijnstillers gereden. Ze heeft de afgelopen weken niet kunnen trainen en bijna niet gereden. Zelfs valdez is vrijdag door tommy gereden omdat ze nog te veel pijn had.
Ik vond het zeer knap dat ze ondanks de pijn toch het showtje heeft gereden.
aar het zal vast niet d'r beste optreden zijn geweest..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:42

Dat was Westpoint!

Rhavenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:27

Een vriendin van me was er bij, en die was ook helemaal weg van 'm, en van z'n nakomelingen al helemaal!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 23:04

ophrah schreef:
Kirsten heeft met zeer veel pijnstillers gereden. Ze heeft de afgelopen weken niet kunnen trainen en bijna niet gereden. Zelfs valdez is vrijdag door tommy gereden omdat ze nog te veel pijn had.
Ik vond het zeer knap dat ze ondanks de pijn toch het showtje heeft gereden.
aar het zal vast niet d'r beste optreden zijn geweest..

misschien een kromme vraag he, maar nou kirsten is geblesseerd, wie rijdt de paarden van stoeterij broere nou dan?
hebben ze daar een andere ruiter, of doet tommy dat allemaal

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:58

hey

Bij stoeterij broere hebben ze inderdaad nog meer meiden die rijden. Er staan daar ruim 50 paarden waarvan er zeker 25 onder het zadel lopen dus dat is een beetje veel voor kirsten alleen he. Toen ik daar van de zomer stage liep waren er 4 meiden die reden en dan nog 3 mensen stal personeel. Maar ondertussen is er nog al wat gewisseld qua personeel dus weet niet hoeveel ze er nu rond hebben lopen. Geen idee wie er kirsten der top paarden heeft gereden ik gok op Patricia de 2e amazone op Stoeterij Broere met een zit om U tegen te zeggen maar weet t niet zeker maar een weekje vrij is ook niet zo slecht voor ze. Paarden daar komen allemaal in de stap molen en mogen zelfs allemaal in de paddock ja zelf Jazz staat in een paddock met een omheining van 1.30m hoog en daar blijft ie netjes achter staan ook al kom je met een ander paard voorbij gewandeld Tong uitsteken.

Greetz