haflingerwedstrijd @ Tolbert.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geartsje17

Re: haflingerwedstrijd @ Tolbert.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 10:54

Nou ik heb er al heel veel zin in!!! Ga kijken hoe stef en ik het voor et eerst in het Z1 gaan doen....

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:46

wij doen niet meer mee
de staleigenaar heeft z'n voet zwaar gekneusd en kan ons dus niet brengen

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:47

Photography schreef:
Wat sprong je bij de paarden dan?
Ik heb in 2004 wel meegedaan ( met een andere haf). Toen stonden wij geloof ik naast jullie.. Tong uitsteken
toen was jij geloof ik die week van te voren met paard en al gevallen tijdens het springen....

Heb B gesprongen bij de paarden, is geloof ik 1 meter parcours ofzo?
Heb geen idee meer van 2004, ben volgens mij alleen nog nooit gevallen tijdens springen met paard en al Clown

Geartsje: Super dat je nu al in de Z meedoet, gaat snel bij jou!
Je moet zeker s'ochtends al, hoe laat?
Wil graag komen kijken maar moet zelf al om half negen beginnen want ben daarna ringmeester.

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:49

anita_Sab schreef:
wij doen niet meer mee
de staleigenaar heeft z'n voet zwaar gekneusd en kan ons dus niet brengen

He wat jammer zo net voor de wedstrijd Ach gut
Kun je niet proberen dat iemand anders jullie kan brengen?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:50

Siesti.. Ik meot tegen jou rijden.. L2 dressuur.. en hoogte sprong Lachen

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:04

siesti schreef:
Photography schreef:
Wat sprong je bij de paarden dan?
Ik heb in 2004 wel meegedaan ( met een andere haf). Toen stonden wij geloof ik naast jullie.. Tong uitsteken
toen was jij geloof ik die week van te voren met paard en al gevallen tijdens het springen....

Heb B gesprongen bij de paarden, is geloof ik 1 meter parcours ofzo?
Heb geen idee meer van 2004, ben volgens mij alleen nog nooit gevallen tijdens springen met paard en al Clown

Geartsje: Super dat je nu al in de Z meedoet, gaat snel bij jou!
Je moet zeker s'ochtends al, hoe laat?
Wil graag komen kijken maar moet zelf al om half negen beginnen want ben daarna ringmeester.

He emma
Zag al op de startlijst dat jullie ook weer mee doen!! Gezellig!! Ik moet rond half 10 starten.. Dus misschien kan je me nog zien!! ga je ook mee doen in Vrouwenparochie???

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 03:03

ohh ik ben al wel zenuwachtig zeg.. voor t eerst M2 en ok nog L springen.. daar ben ik nog het zenuwachtigst voor.. wie is er nog meer zenuwachtig? kunnen we lekker samen zenuwachtig zijn Tong uitsteken

tjiddevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 09:08

Ik ben altijd zenuwachtig voor een wedstrijd. Gewoon gezonde spanning. Heb 10 jaar aan basketbal gedaan en voor iedere wedstrijd was ik altijd zenuwachtig. Het gaat nu wel veel beter Haha! . Dus nu heb je nog iemand die zenuwachtig is Tong uitsteken

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 16:11

Ik ben ook alweer helemaal zenuwwachtig, heb ik ook elk jaar weer last van Haha!

@ Geartsje: ik zal zeker proberen te komen kijken! En vrouwenparochie lijkt me wel leuk maar mijn oma is altijd jarig op 1 april, dus moet even kijken of ze dit jaar neit iets gaat doen met haar verjaardag Lachen

@ Amigo_: spannend ja Haha! weet jij dan toevallig ook welk proefnummer L2 moet doen? Schijnheilig

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:18

Als het goed is moeten we proef 12 rijden.. En anders proef 13.. Maar ik neem aan dat ze gewoon de eerste proef van de maand pakken,, en dat is 12

Loren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:59

Jaaa ik doe ook mee! Haha!

En ik ben ook al zenuwachtig.. Ik heb er super veel zin in!

Ik start B dressuur o/h zadel met Nomad van het Stieltjeskanaal, B dressuur aangespannen, vaardigheid en opgegeven voor snelste vaardigheidmenner (àls ik daar bij kom Clown ) met Evita van de Hippohoeve.

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:07

Amigo_ schreef:
Als het goed is moeten we proef 12 rijden.. En anders proef 13.. Maar ik neem aan dat ze gewoon de eerste proef van de maand pakken,, en dat is 12

Op dressuurproeven.nl staat dat voor februari proef 11 en 12 zijn Verward
Dus dan zou het proef 11 worden?

@Loren: Wat leuk ik wist niet dat je Nomad tegenwoordig rijdt, ben een tijdje geleden bij hem op bezoek geweest Lachen
Echt een mooie haflinger om te zien met die mooie bos manen, dus ben benieuwd!

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:32

Haha.. foutje van mij Knipoog dacht dat we al verder in het jaar zaten.. maar this inderdaad 11 en 12.. en dan meoten we 11 rijden.. ( i think )

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:44

Oke thnx Lachen
Dan ga ik die een deze dagen nog maar eens oefenen Clown

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:47

haha.. Ik ook Knipoog vanavond les even aantal dingen er uitpikken en er goed op oefenen Knipoog

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 23:43

ohhhw wat heb ik weer een pech.. ik zou M2 dressuur doen en L springen maar met het rijden verzwikt graatsie zich en loopt ineens kreupel, ze kon echt bijna niet meer lopen! meteen afgezadelt en deken weer op.. hoeven uitgekrabt om te kijken of er wat in zat en na 10 minuten maar weer even rustig proberen rond te lopen. ze liep wel weer makkelijk maar na 50 meter begon ze weer te kreupelen.. dus ik heb haar gewoon op stal gezet en ik moet morgen maar even kijken hoe ze stapt.
ik heb hier geen ervaring mee, weet iemand misschien of het ook heel onschuldig kan zijn dat er misschien nog een beetje hoop is dat ik nog mee kan doen? (ik weet niet hoe lang zoiets normaal duurt) echt wel weer lekker balen zeg.. pff

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:24

karin_gracia schreef:
ohhhw wat heb ik weer een pech.. ik zou M2 dressuur doen en L springen maar met het rijden verzwikt graatsie zich en loopt ineens kreupel, ze kon echt bijna niet meer lopen! meteen afgezadelt en deken weer op.. hoeven uitgekrabt om te kijken of er wat in zat en na 10 minuten maar weer even rustig proberen rond te lopen. ze liep wel weer makkelijk maar na 50 meter begon ze weer te kreupelen.. dus ik heb haar gewoon op stal gezet en ik moet morgen maar even kijken hoe ze stapt.
ik heb hier geen ervaring mee, weet iemand misschien of het ook heel onschuldig kan zijn dat er misschien nog een beetje hoop is dat ik nog mee kan doen? (ik weet niet hoe lang zoiets normaal duurt) echt wel weer lekker balen zeg.. pff

Dit is echt minder!! Hoe ishet nou met je haf??

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 23:14

@ geatsje: ja het is al wel een beetje beter met haar, gisteren moest ik huilen joh .. ik was zo geschrokken! toen ik haar uit haar stal haalde vanochtend galoppeerde ze keihard naar de wei, dus ik dacht ik was echt super opgelucht. later zag ik haar toch weer kreupelen, wel minder dan gisteren dus dat is wel een geruststelling. ik heb er alleen niet veel vertrouwen in dat ik nog mee kan doen, maar ja wie weet gebeurt er morgen een wonder Party!!
stilletjes heb ik toch nog een beetje hoop dat ik nog met de dressuur mee kan doen met haar, maar anders vraag ik gewoon of ze nog een plekje voor me hebben op mn andere haflinger, wel ff wat niveautjes lager maar dat maakt niet uit haha Tong uitsteken
ze zal in ieder geval wel weer beter zijn met haskerhorne en jouw wedstrijd, de vrouwenparochie. heb vandaag de startcoupons in de bus gedaan! Go jij! Go jij!

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 14:04

helaas kan ik niet meer mee doen met gracia, maar nu ga ik met merrick M1 doen.. dat is de enige klasse waar ik nog in mee kon doen.. wel een stunt haha, met een B-dressuur paard

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:16

Haha karin_gracia, dat is inderdaad heel spannend, hoop dat je wint met je B paard dat zou mooi zijn Knipoog

Oproepje: weet iemand nog een voorlezer? Moet namelijk om half 9 al een L2 proef rijden maar ben vergeten een voorlezer te regelen Clown

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 20:29

karin_gracia schreef:
helaas kan ik niet meer mee doen met gracia, maar nu ga ik met merrick M1 doen.. dat is de enige klasse waar ik nog in mee kon doen.. wel een stunt haha, met een B-dressuur paard

Jammer dat Gracia niet meer mee kan doen! Ben benieuwd hoe je het doet in het M1!!

Tot morgen allemaal!!

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:26

ik vond het wel jammer dat ik niet mee kon doen, maar hoe is het bij jullie gegaan?

Elmooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:07

Ik had met vaardigheid 4 ballen. Voor haar was het de 1e keer in een binnenbak dus ben heel erg tevreden.

Er was ook een springruiter met een supermooi hoofdstel. Met van die swarovski steentjes, misschien weet 1 van jullie welk hoofdstel ik bedoel?

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:17

hey, met Merrick ging het nog niet eens zo slecht.. 169 pnt Tong uitsteken maar de jury was echt zoooo mild! echt niet meer normaal. met springen was ik 2e Haha!

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:57

@Elmooo.. Met een V frontriem??
Als je die namelijk bedoelde,, dat was ik Knipoog Haha! Bloos

Ik Had 189 punt in dressuur ( L2 )
en was 4e met springen (B)