Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Photography schreef:Wat sprong je bij de paarden dan?
Ik heb in 2004 wel meegedaan ( met een andere haf). Toen stonden wij geloof ik naast jullie..![]()
toen was jij geloof ik die week van te voren met paard en al gevallen tijdens het springen....
anita_Sab schreef:wij doen niet meer mee
de staleigenaar heeft z'n voet zwaar gekneusd en kan ons dus niet brengen

siesti schreef:Photography schreef:Wat sprong je bij de paarden dan?
Ik heb in 2004 wel meegedaan ( met een andere haf). Toen stonden wij geloof ik naast jullie..![]()
toen was jij geloof ik die week van te voren met paard en al gevallen tijdens het springen....
Heb B gesprongen bij de paarden, is geloof ik 1 meter parcours ofzo?
Heb geen idee meer van 2004, ben volgens mij alleen nog nooit gevallen tijdens springen met paard en al![]()
Geartsje: Super dat je nu al in de Z meedoet, gaat snel bij jou!
Je moet zeker s'ochtends al, hoe laat?
Wil graag komen kijken maar moet zelf al om half negen beginnen want ben daarna ringmeester.
. Dus nu heb je nog iemand die zenuwachtig is

weet jij dan toevallig ook welk proefnummer L2 moet doen?

) met Evita van de Hippohoeve. Amigo_ schreef:Als het goed is moeten we proef 12 rijden.. En anders proef 13.. Maar ik neem aan dat ze gewoon de eerste proef van de maand pakken,, en dat is 12

dacht dat we al verder in het jaar zaten.. maar this inderdaad 11 en 12.. en dan meoten we 11 rijden.. ( i think )
vanavond les even aantal dingen er uitpikken en er goed op oefenen

karin_gracia schreef:ohhhw wat heb ik weer een pech.. ik zou M2 dressuur doen en L springen maar met het rijden verzwikt graatsie zich en loopt ineens kreupel, ze kon echt bijna niet meer lopen! meteen afgezadelt en deken weer op.. hoeven uitgekrabt om te kijken of er wat in zat en na 10 minuten maar weer even rustig proberen rond te lopen. ze liep wel weer makkelijk maar na 50 meter begon ze weer te kreupelen.. dus ik heb haar gewoon op stal gezet en ik moet morgen maar even kijken hoe ze stapt.
ik heb hier geen ervaring mee, weet iemand misschien of het ook heel onschuldig kan zijn dat er misschien nog een beetje hoop is dat ik nog mee kan doen? (ik weet niet hoe lang zoiets normaal duurt) echt wel weer lekker balen zeg.. pff

karin_gracia schreef:helaas kan ik niet meer mee doen met gracia, maar nu ga ik met merrick M1 doen.. dat is de enige klasse waar ik nog in mee kon doen.. wel een stunt haha, met een B-dressuur paard
maar de jury was echt zoooo mild! echt niet meer normaal. met springen was ik 2e