[***] schreef:Ik vraag me bij die duitse hengsten altijd af of er dezelfde dag vers verzendsperma is te krijgen en liefst ook nog gewoon met een nederlands sprekende bellen.
Sydney stond in de strengen, hij verbeterde op type en beweging maar springen was niet om over naar huis te schrijven. Zonder rug en nog iets. Die valt af, hij kan wel mooi zijn maar moet ook wat kunnen.
Pipo, goed idee, ik zal gelijk een mailtje maken, hij was indertijd met dekken van de moeder met Odermus al wel gecharmeerd van de moederlijn. Wie weet waar hij mee komt.
Je laat een taalprobleem je toch niet weerhouden?
Pak de telefoon, bel Tewis, Hendriks en VDL.. vraag gewoon welke Duitse hengsten zij vers kunnen leveren.. en wat het kost.. Hendriks heeft volgens mij oa. cassini, contendro, VDL oa. Colman, Tewis oa. Catoki, Chalan, Landor S etc. vers beschikbaar.. havikerwaard heeft een heel setje duitsers van Sosath..Diepvries is van sommige hengsten trouwens prima..
Mocht er dan nog wat zijn mag je me PBén.. ik wel best een duitse hengstenhouder voor je bellen..
M

nb. Deze was ik in Zuidbroek wel gecharmeerd van.. http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=8644 Goed lopen, goed springen, leek zeer relaxed.. Kwa papier wel mooi bij je merrie vind ik..
, kwam daarom naar een dressuurstal op wat bijgeschoold te worden en de eigenaar wilde 'm ook niet meer tussen de witte hekjes vandaan hebben
! Of het dus een match qua karakter zou zijn weet ik, deze was een heethoofd maar wel een eerlijke, weet niet hoe het verder met karakters zit!
!