Okidoki geen paard van het jaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

valori

Re: Okidoki geen paard van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:42

Caira, Ik vind dat Zoer zich met zijn brief wel heel erg slachtoffer maakt en bovendien Okidoki zijn eigen paard tot paard van het jaar uitroept, terwijl er alleen nog paarden genomineerd zijn.
Hij zou nog maar moeten afwachten of zijn paard ook zou zijn gekozen. Het toont van weinig respect voor de overige genomineerden door te zeggen dat zijn eigen paard het enige paard van het jaar is. Ik vind het een onzinnige verkiezing en stem ook niet mee, maar zou toch niet voor dit paard hebben gekozen.
Hij heeft een schorsing van 2 jaar voor alle KWPN evenementen en dus ook voor dit evenement.
Door de toon van zijn brief ben ik er destemeer van overtuigd dat zijn schorsing terecht is.
Overigens heeft Albert prima gepresteerd, maar hij niet alleen.

ophrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:27

Nou ik vind juist dat zoer groot gelijk heeft in z'n brief. Het kwpn bestaat alleen maar uit vriendjes politiek. En okidoki is gewoon het beste kwpn paard van dit jaar. Dat is gewoon een feit. Hij heeft de beste prestatie van allemaal, dus waar praten we dan over.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:38

ophrah schreef:
Nou ik vind juist dat zoer groot gelijk heeft in z'n brief. Het kwpn bestaat alleen maar uit vriendjes politiek. En okidoki is gewoon het beste kwpn paard van dit jaar. Dat is gewoon een feit. Hij heeft de beste prestatie van allemaal, dus waar praten we dan over.

Ik kan me herinneren dat het topspringpaard de merrie Finesse genomineerd was en niet werd verkozen, dus het zou niet gewoon vanzelfsprekend zijn dat Okidoki verkozen zou zijn, trouwens waar gaat het helemaal over Verward .

Overigens is de brief niet echt in Zoer taal geschreven Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:16

sarabande schreef:

Dát...was mij ook al opgevallen!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 00:43

Gail schreef:
sarabande schreef:

Dát...was mij ook al opgevallen!

kan ik niet over oordelen, onderhoud geen correspondentie met hen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 01:51

Alane schreef:
kan ik niet over oordelen, onderhoud geen correspondentie met hen

Wat let je Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 02:07

ehm.... eigenlijk niets en toch wel iets... zou niet weten waar ik het over zou moeten hebben Tong uitsteken Clown

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 02:20

Alane schreef:
ehm.... eigenlijk niets en toch wel iets... zou niet weten waar ik het over zou moeten hebben Tong uitsteken Clown

Ik kan je wel een paar controversiële zaken aanreiken waar hij net zo boos over wordt als nu op het KWPN zodat je een authentiek Zoer antwoord krijgt Haha!

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 10:49

sarabande schreef:
Alane schreef:

Ik kan je wel een paar controversiële zaken aanreiken waar hij net zo boos over wordt als nu op het KWPN zodat je een authentiek Zoer antwoord krijgt Haha!

Hahaha...
Ja het is wel een aparte. Hij wou een keer een paard zien dat ik voor andere mensen te koop had. Ik moest dan maar even naar Echten komen en dan zou hij er wel even naar kijken...
Dat ik dit vervolgens weigerde ( ik heb het ook druk Knipoog ) en vriendelijk vroeg wanneer hij dan wel tijd had om bij mij thuis te komen kijken, bleef het even stil.... Uiteindelijk is het paard thuis uitgeprobeerd Vork

De manier waarop hij uit de ban springt kan ook niet. (ook al heeft hij van tijd tot tijd wel een punt Knipoog ) Maar wanneer je de hengstencommissie de botten vol gaat schelden, omdat ze je hengsten laten staan; kun je verwachten dat die het daar niet bij laten.
Persoonlijk vind ik zijn hengsten ook meer sportpaarden dan "hengsten". Springen kunnen ze echter allemaal...

Maar zou Kigali dan eigenlijk niet ook van KWPN evenementen geweerd moeten worden....?

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:42

Johan Knaap staat vandaag met een ingezonden brief in de paardenkrant....

" het KWPN heeft nooit het verzoek tot overschrijving gehad van Okidoki, zoals dat verzoek door Arend Zoer eerder wel van andere paarden is gedaan.Arend Zoer heeft mij half december telefonisch verzocht okidoki niet te nomineren voor de Paard van het Jaar verkiezing. Hier heb ik kennis van genomen."

dit is het laatste stukje uit de brief.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:56

De brief staat naast de collum waarin de ex medewerker van het KWPN deze week dit onderwerp behandelt in zijn wekelijkse rondje natrappen tegen zijn voormalige werkgever Gaaaap .

Kimmy92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 19:45

Ik vindt het raar dat als er idd een verzoek van Zoer is geweest om okidoki niet te nomineren, dat het kwpn dit niet als reden opgeeft, maar de schorsing als reden geeft. Pas na alle comotie wordt er gezegd dat dit op verzoek is gedaan, wat mij persoonlijk een beetje stug lijkt.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:04

lijkt mij niet dat dhr knaap zo kinderachtig is en daar over zou gaan liegen....

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:26

Dat is ook reden om zulk soort dingen niet telefonisch af te handelen... dan krijg je altijd woord tegen woord.