Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

*
!!!
...
en ze wisten zeker dat ik heel ver kon komen en dat we een talentvolle combinatie waren:D
Zijn naam staat op de aftiteling *trots moment* 
..wij waren om kwart over 7 vertrokken en waren er pas om kwart voor 10 hoewel het normaal maar een uurtje rijden is..mijn paard was helemaal bezweet van de tocht (niet gek..2,5 uur lang file rijden) en daarna moest ik als alléreerste rijden en zou om 11 uur zijn en om 11 uur liep ie echt lekker (voor mijn gevoel..super aan been etc) dus ik naar voren..nee t loopt kwartier uit..ondertussen was het al kwart voor 12..toen mocht ik naar voren maar de belichting was nog niet goed...dus moest 20 (!) minuten daar voor stappen!!! Nou toen was t dus exit want kreeg t beestje niet meer aan de gang 'je moet flitsender rijden (jaah om 11 uur lukte da mssn nog) en je moet 'arroganter' (noem t ff zo) rijden! Maar goed...helaas..op zich was t wel heel leuk om mee te doen maar vond dat t allemaal erg lang duren! Vooral omdat ik als eerste moest, moesten ze nog allemaal kijken hoe en wat! Maar mijn paardje liep wel heel braaf langs de camera's in de bak (haha had ie de puf ook niet meer voor om gek te doen) Dat meisje van Tarja was wel door!!! die moest na mij rijden! dus gefeliciteerd en ben benieuwd hoe 2e ronde is gegaan!!!