Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
trisca schreef:weet iemand of ze nog steeds in de sport hun keurschap kunnen halen?
trisca schreef:Wel moeten ze eerst voorlopig keur worden op de centrale keuring. Dat laatste had de eigenaar van de oo seven die ik rij over het hoofd gezien. Die merrie gaat dus maar eerst daarvoor.
Menk schreef:Het is wel per jaar verschillend, want mijn merrie van het R jaar is inderdaad keur geworden door Z1+1 te worden zonder veulens, maar ik begreep dat het voor jongere paarden anders is.
) die een halfjaar geleden nog bang was voor haar eigen schaduw en geen pas recht vooruit kon zetten vond ik dat echt geweldig! Ze marcheerde ook fijn, had 't niet beter kunnen doen, dus we waren ontzettend blij. Exacte punten weet ik niet meer, 6,5 voor stap was 't laagste, daarin hield ze zich wat te strak waardoor ze ging slingeren, voor de rest vnl. achten
Djesseka schreef:Wild Rose heeft met 79 punten een geslaagde IBOP gelopen! Ze was de beste van haar groepje, waarin alle paarden een jaar ouder en een jaar langer getrained waren.
*Trots
ElskedZ schreef:Djesseka schreef:Wild Rose heeft met 79 punten een geslaagde IBOP gelopen! Ze was de beste van haar groepje, waarin alle paarden een jaar ouder en een jaar langer getrained waren.
*Trots
dat hoeft niet toch?!?
Mijn paard was ook maar 3 kwart jaar in training voor de ibop en zij is 9 jaar!!! Is alleen aangereden toen ze 4 jaar was toen een half jaar onder het zadel geweest, en daarna heeft ze eigenlijk als fokmerrie meer gefunctioneerd!!
VValar schreef:De krack of de rousseau?Ik heb jouw merrie gisteren gezien Djesseka. Gefeliciteerd met de punten! Ik vond die vos waar Sonja Vlaar op zat ook wel een leuk ding, maar die van jou had meer ruimte in zijn beweging. Zat jij er zelf op trouwens?

)