Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pebblientje schreef:als ik een merrie had,zou ik gaan voor de jonge gelderse Parcival.voor een wat zwaardere,minder bewegende zou ik de tuiger Patijn nemen.de nakomelingen die ik daarvan gezien heb,echt om te kwijlen!mooi ruim voorbeen,en zakken achter,maken veel front en hebben maat.(ik ben sowieso weg van gelders/tuigers bloed)
Steef"]
[quote="pebblientje schreef:als ik een merrie had,zou ik gaan voor de jonge gelderse Parcival.voor een wat zwaardere,minder bewegende zou ik de tuiger Patijn nemen.de nakomelingen die ik daarvan gezien heb,echt om te kwijlen!mooi ruim voorbeen,en zakken achter,maken veel front en hebben maat.(ik ben sowieso weg van gelders/tuigers bloed)
kayla"]
[quote="Steef"][quote="pebblientje schreef:als ik een merrie had,zou ik gaan voor de jonge gelderse Parcival.voor een wat zwaardere,minder bewegende zou ik de tuiger Patijn nemen.de nakomelingen die ik daarvan gezien heb,echt om te kwijlen!mooi ruim voorbeen,en zakken achter,maken veel front en hebben maat.(ik ben sowieso weg van gelders/tuigers bloed)
Steef"]
[quote="kayla"][quote="Steef"]
[quote="pebblientje schreef:als ik een merrie had,zou ik gaan voor de jonge gelderse Parcival.voor een wat zwaardere,minder bewegende zou ik de tuiger Patijn nemen.de nakomelingen die ik daarvan gezien heb,echt om te kwijlen!mooi ruim voorbeen,en zakken achter,maken veel front en hebben maat.(ik ben sowieso weg van gelders/tuigers bloed)