Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Silviabol schreef:Het zijn prachtige talentvolle beesten dat staat niet ter discussie. Die moet je koesteren.

CGJ12 schreef:Een beetje een jonge profvoetbaler speelt op zijn 17/18 ook in het eerste van Ajax en fiets zich tegelijkertijd ook suf........
Ik zie het probleem niet...
Dees schreef:Er zijn er zat die op die leeftijd permanent beschadigde benen hebben, ongeacht de gemaakte fietskilometers...
milou123 schreef:wat heeft bokt toch tegen hp en edje??![]()
hier alweer..af en toe word je er gewoon gek van..
het zijn TOP ruiters die heus wel weten wat ze met een paard doen!!!!!!!![]()
anders kwamen ze niet zo hoog en mochten ze niet van zoveel mensen een paard rijden..!!!
en ja..het klikt niet altijd..dat is bij iedereeen!!!!!!en wie zegt er dat dat paard van pagina 1 of 2 wat van edje vandaan kwam naar de piep is gereden door edje??miss reed er wel iemand erop voor edje..of iemand met edje!!weet jij veel..!of is het karakter gewoon al niks..en dat ze naar de stinkmodder gerede worde..tsja..jong zijn ze..maar hun voelen heus wel of het paard het aankan of niet..!!!
en er zijn zo veel paarden die een blessure krijgen..(ook van mensen hier op bokt..''gewone'' mensen dus..) maar omdat het bij hp gebeurde is hij slecht en rijde ze de paarden naar de stinkmodder..
als hun voelen tot zo ver kunnen we nu en niet verder en ze gaan niet verder..perfect!!en dat gebeurt heus wel zo..hun willen ook zo lang mogelijk op dat paard rijden!!!!
en florencio..die haalt de top wel![]()
Saartje1 schreef:Ach dit is makkenlijker de meeste bokkers halen de krant niet hihi.
Saartje1 schreef:
Ben jij zo intiem met de eigenaren dat ze jou wél zouden toevertrouwen dat het dier zeer waarschijnlijk niet meer gezond wordt?
Er is maar 1 eigenaar namenlijk renate landa,en ja dat ben ik .
CGJ12 schreef:Een beetje een jonge profvoetbaler speelt op zijn 17/18 ook in het eerste van Ajax en fiets zich tegelijkertijd ook suf........
Ik zie het probleem niet...
Alanta schreef:Ja dat valt mij idd ook op, al die mensen die HP en EG naar beneden halen, laten ze nou eerst zelf maar eens zorgen dat ze zover komen!
(met dank aan wat mensen die het tegen kwamen hoor
)

milou123 schreef:tuurlijk(met dank aan wat mensen die het tegen kwamen hoor
)
ben ook florencio fan en hp ook

janderegelaa schreef:Ik denk dat Florencio hélémaal niets gaat worden. Hij is uit het niets gekomen en gaat via de achterdeur weer weg. Heb hem als 3 jarige gezien en toen was het echt geen bijzonder paard
janderegelaa schreef:Maar jij bent altijd tegendraads, moest je hem zelf jureren?