alleen jammer dat als je er 1 aanklikt , de veulens van vorig jaar te voorschijn komen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
listiglistje schreef:Sammie schreef:Bagger. Tot nu toe vind ik de kwaliteit op alle veilingen beoordeeld via fotos/ video's echt niet geweldig. Nog geen eentje waarvan ik zei: "Ja dat is 'm" Schijnbaar houden ze de beste veulens thuis of worden via via verkocht. (en geef ze eens ongelijk)
De echt goede hengstveulens staan al lang op stal bij "de grote jongens" , in de opfok voor de HK.
Voor de dekking zelf wordt de deal eerste koop al gesloten![]()
Sterker nog...... de hengstenboer kan vaak zelf de hengstkeuze maken!
De echt goede merrie's houden de fokkers zelf om hun (moeder) stam voort te zetten.
Op veulenveilingen en ook op de keuringen komen dus de gemiddelde plus iets betere veulens, maar de echte goede zie je daar echt niet!
Sammie schreef:Zalzatime![]()
sigrid1182 schreef:de veulens van prinsjesdag veiling staan ook online...
alleen jammer dat als je er 1 aanklikt , de veulens van vorig jaar te voorschijn komen...
Is die Blacktime trouwens een volle broer van Zalzatime? Jan_VT schreef:sigrid1182 schreef:de veulens van prinsjesdag veiling staan ook online...
Redelijk irretantIs die Blacktime trouwens een volle broer van Zalzatime?
Jan_VT schreef:sigrid1182 schreef:de veulens van prinsjesdag veiling staan ook online...
Redelijk irretantIs die Blacktime trouwens een volle broer van Zalzatime?
gefokt door Henk van Enckevort...by the way heeft iemand van jullie bij van Uytert tijdens de Hengstenshow Zalzatime zien lopen?
JW18 schreef:@listiglistje,Ik weet echt wel hoe een veiling in zijn werk gaat en tuurlijk worden er al veulens voor de veiling verkocht. Maar dit betekend niet dat zoals jij suggereert alleen maar slechte veulens over blijven. Dat is onzin! Ik ken redelijk wat mensen die hun veulen (ja, ook echt goede veulens) wel in de veiling doen zonder ze voor die tijd te verkopen.
Dat jij daar 1 keer ervaring mee hebt betekend niet dat dit ook echt bij alle goede veulens gebeurd!
)
)
Jan_VT schreef:De site van Prinsjesdag werkt nog altijd niet behoorlijk
haan schreef:.
Een twenter op ijzers, dat meen je toch niet serieus ??!!
Suzanne F. schreef:In tegenstelling tot Terlia die als 2 jarige al wel mega ging.
haan schreef:Suzanne F. schreef:In tegenstelling tot Terlia die als 2 jarige al wel mega ging.
Maar hoe is het nu eigenlijk met Terlia? Daar hoor je toch ook niks meer van?!