Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jacqie70 schreef:Nog meer off-topic: ik vind 8000 euro persoonlijk ook van de zotte. Alleen voor het aparte kleurtje dan. Echt belachelijk. Maar idd tis wat de gek ervoor geeft. En die gekken wonen meestal in Amerika, dus ben erg bang dat ze die kant opgaan, wat erg zonde zou zijn voor de fokkerij hier in Nederland.....
Kiara schreef:Eigenlijk grappig dat er ook mensen zijn die het niet mooi vinden!
Ik moet toegeven dat ik daar ook bij hoor.
Sharmila schreef:Nou voor Raven zou ik toch echt wel 12000 euro over hebben.... Al kan ik zelf de komende 10 jaar geen nieuwe kleren meer kopen!
, hoewel ik de prijs overdreven hoog vind. Maar die hengsten hebben hun eigen kuddetje en groot stuk land nodig, en hier in 't westen is dat vooral voor 's winters vrijwel niet te vinden. Helaas. fjordkootje schreef:'t Moet ook een beetje bij de bouw passen, vind ik. Een iel nekkie met megalange manen vind ik niet mooi, bij meer/vollere/langere manen (+voorpluk + staart) vind ik een meer barokke bouw passen.

Kiara schreef:fjordkootje schreef:'t Moet ook een beetje bij de bouw passen, vind ik. Een iel nekkie met megalange manen vind ik niet mooi, bij meer/vollere/langere manen (+voorpluk + staart) vind ik een meer barokke bouw passen.
Dat ben ik helemaal met je eens!
Jammer dat mijn barokkie een staart mist
Het zou best bij haar passen.
Hoewel ze met korte (lees: geen) manen een heerlijke nek had!
vuurtoren schreef:woh wat een verschil wat was er gebeurd had er iemand honger daar op stal? het ziet er 100% beter uit nu mooi is ze en prachtige sokken
Dank je!
desillies schreef:weet je
ik vind die hele lange manen helemaal niet mooi........
ben ik nou erg afwijkend??
lange volle voorplukken vind ik weer wel erg mooi !
maar de manen zoals Mabel ze heeft vind ik lang zat!
).
)....lange manen mooi!!!!maar dan wel een volle bos.
Bij Baggio hangen ze eindelijk op schouderlengte en daar mag nog een cm of 15 bij en dan is het genoeg.
Dat vond ik hem eigenlijk wel heel stoer staan, helaas heb ik er geen goede foto's van, hier vielen ze alweer om: