Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Negro en maat en lengte???
MyFee schreef:jep..zeker!! Hahaa..k zag dat julliej ook nog een Freestyle hadden staan, de mijne is Freestyle x Rubinstein..mjah..gaat goed! Is Valentino al verkocht dan?
Sir Donnerhall is nog erg jong (staat ook bij de ijzeren man) nog niet veel gedekt, maar een plaatje om te zien..Wat hij gedekt heeft, van zijn nakomelingen, ziet er goed uit!
MyFee schreef:En Sir Donnerhall dan? één van onze favorieten voor mijn merrie volgendjaar..Donnerhall is toch wel heel veel dekgeld..Sir Donnerhall is nog erg jong (staat ook bij de ijzeren man) nog niet veel gedekt, maar een plaatje om te zien..Wat hij gedekt heeft, van zijn nakomelingen, ziet er goed uit!

MyFee schreef:En Sir Donnerhall dan? één van onze favorieten voor mijn merrie volgendjaar..Donnerhall is toch wel heel veel dekgeld..Sir Donnerhall is nog erg jong (staat ook bij de ijzeren man) nog niet veel gedekt, maar een plaatje om te zien..Wat hij gedekt heeft, van zijn nakomelingen, ziet er goed uit!

Ricckkk schreef:MyFee schreef:En Sir Donnerhall dan? één van onze favorieten voor mijn merrie volgendjaar..Donnerhall is toch wel heel veel dekgeld..Sir Donnerhall is nog erg jong (staat ook bij de ijzeren man) nog niet veel gedekt, maar een plaatje om te zien..Wat hij gedekt heeft, van zijn nakomelingen, ziet er goed uit!
Sir donnerhall staat bij Schokemohle en niet bij de ijzeren man.
Noem dat maar weinig. MyFee schreef:En Sir Donnerhall dan? één van onze favorieten voor mijn merrie volgendjaar..Donnerhall is toch wel heel veel dekgeld..Sir Donnerhall is nog erg jong (staat ook bij de ijzeren man) nog niet veel gedekt, maar een plaatje om te zien..Wat hij gedekt heeft, van zijn nakomelingen, ziet er goed uit!
Ricckkk schreef:Wat denk je overigens van Ferro & zonen?

Ben nog niet zo ervaren in dit,
asjemenou schreef:De meeste Obelisken zijn erg op de voorhand gebouwd en ze missen ook de lengte en maat, maar de karakters zijn over het algemeen super!
Dusss.. En we hebben alle info die er maar over hem te verzamelen valt
LDRD schreef:![]()
![]()
![]()
Ik heb een Havidoff die heeft zo'n beetje alles níet wat opgesomd wordt. Wat ze wel heeft is een gouden karakter met een superinstelling, doe altijd haar uiterste best en zondermeer een heel super achterbeengebruik. Nou ja, front heeft ze ook wel, maar maat?? En zeker geen grijpend voorbeen.
MyFee schreef:Uhm..wij hebben gebeld over Sir Donnerhall hoor!Dusss.. En we hebben alle info die er maar over hem te verzamelen valt