superwoman schreef:Citaat:Heb je ook al bedacht wat dat kost? Ze leren snel genoeg dat ze bij het draad weg moeten blijven.
Sorry, maar ik ga geen rekening houden met vleermuizen etc. Bij ons lopen reeen konijnen hazen fazanten ooievaars waterhoentjes eenden en nog veel meer aan wild, maar ik vertik het om daarvoor een dure omheining neer te gaan zetten.
Daar word ik dus boos om.....
Het leed wat dat prikkeldraad kan veroorzaken![]()
Ik heb vorige week mijn poes der pootje uit een mollenklem moeten halen.
Buurman verderop had die in de slootkant neergezet om ratten te vangen..... omdat de rattenval te duur was, heeft hij het zo gedaan....Haar pootje was niet meer te redden en durf niet an de pijn te denken die ze heeft gehad
![]()
Mijn poes loopt nu op 3 pootjes.... Gelukkig heb ik haar nog op tijd gevonden..... anders had ze een pijnlijke dood gehad, zeker met dit warme weer.
Mollenklem is totaal iets anders dan prikkeldraad. Prikkeldraad wennen ze snel genoeg aan zoals ik al zei. In 45 jaar tijd heb ik of mijn familie nog nooit een paard mee gemaakt wat stom genoeg was om daar doorheen te gaan. Met 45 jaar paarden om de keet mag je toch aannemen dat we wel weten waar we mee bezig zijn, niet?
Haar pootje was niet meer te redden en durf niet an de pijn te denken die ze heeft gehad