Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo schreef:Ik heb gekozen voor Cantos, ivm het Contenderbloed en daarnaast geeft Goodtimes ook regelmatig een dressuurpaard. De nakomelingen van Cantos spreken mij enorm aan, mooie paarden die fijn kunnen bewegen en daarnaast goed springen. Gezien het feit dat mijn merrie wel volledig "dressuur" ( volgens kwpnnormen) gefokt is, maar ze een fijne sprong laat zien, wilde ik absoluut dat er niet uitfokken.
ART_UMA schreef:Bij mijn merrie een beetje hetzelfde, dressuur gefokt, maar springt makkelijk. Wat is de afstamming van je merrie?
ART_UMA schreef:ik kan niet goed springen maar...
Kimberley84 schreef:kigali is ook niet verkeerd!
Kimberley84 schreef:kigali is ook niet verkeerd!
renaissance schreef:ART_UMA schreef:ik kan niet goed springen maar...
... Dirk Demeersman wel, want dat is namelijk de ruiter die je hier met Cartier aan het werk ziet in de barrage van de proef voor jonge dekhengsten in Mechelen (in de B-piste, die nogal klein is zoals je op de video kan zien en waardoor het parcours er niet eenvoudiger op wordt. Cartier was dan nog officieel een 5-jarige, best nog jong en onervaren dus... Maar of je dat dan op je website moet zetten is een andere zaak.

[/quote]Zannekin schreef:
"
) x Pik Bube I x Wendekreis. (zie HG)
. Pipo schreef:Ik heb gekozen voor Cantos, ivm het Contenderbloed en daarnaast geeft Goodtimes ook regelmatig een dressuurpaard.
De nakomelingen van Cantos spreken mij enorm aan, mooie paarden die fijn kunnen bewegen en daarnaast goed springen. Gezien het feit dat mijn merrie wel volledig "dressuur" ( volgens kwpnnormen) gefokt is, maar ze een fijne sprong laat zien, wilde ik absoluut dat er niet uitfokken.
Zannekin schreef:inderdaad, daar komt bij dat dit best een goede moederlijn is. Uit deze noederlijn (bij het KWPN): VINGINO, WIZZERD WV, VELAZQUEZ, HIGHLINE, GREAT PLEASURE EN MONTREALaangezien Artuma niet van Conteur houdt denk ik dat hij meer voor Chequille zal vallen.