Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moeders helpt ook een handje mee
Om de eigenaar nog maar even achterwege te laten... Bacannie schreef:Ik heb weleens gehoord dat Rubinstein I hele fijne nakomelingen heeft qua karakter.
super leuke hengst koel in de kop, neemt je niet in de zeik is gewoon eerlijk en geeft dat mee aan al zijn nakomelingen met mischien een uitzondering maar die ken ik niet
en ook lettir frá spor geeft hele leuke en lieve nakomelinge gewoon lief in de omgang ook met respect ik zou eigenlijk geen ijslander hengst wete die drabbers van nakomelingen geven en van de merries ook niet veel met wat uitzonderingen bij beide geslachten
pantarhei schreef:ikheb een Ulft merrie en die is heel lief en beleefd maar bepaald niet sloom. Ik hoor van diverse kanten dat Ulft dat altijd doorgeeft(overigens een Belisar moeder .....)

verder is Kasparow cool in zijn hoofd en voor zover ik hem heb gezien ook niet een enorme stresskip (je moet anders maar eens op zijn site kijken bij de filmpjes, dat beessie springt echt alles en niks is te gek voor hem). Eigenaresse vertelde zelfs een verhaal over een situatie tijdens een strandrit:
super is dat toch?