Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sizzle schreef:HA HA mag naar Ermelo !!!!!!
Sizzle is Precision en idd de sultanoxUniform. Ik had helemaal geen eerste premie verwacht, ivm anatomische tekortkominkjes, maar gelukkig heeft haar beweging blijkbaar voldoende gecompenseerd. Ze liet zich super zien in draf, in de stap iets kort helaas, dat kan beter. Ik had en fijne voorbrenger.
Max is een leuke pony daar zal je wel veel plezier van hebben, en ik zag hem idd vliegen, gelukkig bleef je zitten. Ik heb de rest niet gezien helaas.
In de zadelrubriek waren we maar met z'n 2en en ik was 2. Het andere paard was echt compleet anders dan mijn paard en we moesten zolang draven dat ik het idee had dat ze het erg moeilijk hadden. Maar het ander paard liep beter door zijn rug vermoed ik want Sizzle liep aadig stoomtrein te spelen (had die week alleen gelongeerd).
petraaken schreef:Kon misschien meer bovenhals bespiering hebben.
Toen je met inrijden even ging appuyeren (dat deed je toch) zag het er echt onwijs gaaf uit. Sizzle schreef:@Petraaken:
Ik had gezien dat er nog een sultano was in het boekje, maar ik geloof dat ik jullie niet echt heb gezien aangezien het meten nogal hectisch ging, jammer.
Gaan jullie (iedereen) ook foto's plaatsen???
Zodra ik er een aantal van de camera naar de computer heb kunnen zetten (gebrek aan kabel) zet ik er wel een paar op. Ben ook benieuwd naar die van jullie.
MyWishMax schreef:Wij hebben alleen foto's op eht rolletje.
Citaat:@ Sizzle: je paard heeft inderdaad erg mooie bewegingen!
Toen je met inrijden even ging appuyeren (dat deed je toch) zag het er echt onwijs gaaf uit.
petraaken schreef:wat in godsnaam bedoelen ze met bol in de lendenen? :?
)
Succes in Ermelo hoor! Sizzle schreef:De foto's staan op de NRPS site. Ik heb er 3 uitgepikt: