Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sylOw schreef:on toppic: ik vind dat je geoon op je pony kan rijden en op ponykamp kan gaan als het beestje er plezier in heeft
hij kan je kwa lengte makelijk aan en kwa gewicht ook wel het maakt geen bal uit of je slank bent of wat voller
ik rij zelf ook op een fjord
even off toppic: ik hebt in wel meer toppic's gelezen dat er gewoon op die kleine shet van piet word gereden door bunnylover of ethellover
en dat is ook geen gezicht ik heb het zelfs op de tv gezien
kijk eerst even naar jezelf hoe het eraan toe gaat en oordeel dan over anderen
En ik ben toch niet te dik voor Bunny!! Asjeblieftt gaa wegg!!

linda_arnold schreef:Gelukkig ben je nog erg naief als je 12 bent
Gaa eff niet over MIJ beginnen DWAA,SS!!

linda_arnold schreef:Om mensen nog kwader te maken![]()
Het gaat steeds meer op een topic van meliaforever en jou topic lijken!!
Lotte openent een topic, meneer met zoveel paardenverstand reageert en vervolgens doen jullie niets anders dan het topic lopende te houden door hem te verdedigen! Ik heb lotte één maal zien postte de rest is van jullie

EthelLoverr schreef:annuh25 schreef:Ehm, ben ik nou zo blond (vast wel) maar staat hier ergens haar gewicht? Hoe kan je dat dan weten???
Sorry als ik er overheen heb gelezen!
En piet_Ethel, ik vind het een beetje jammer hoe je praat, net alsof dat meisje het expres fout doet. Zal wel aan mij liggen
Omdat die haar kent he..!! nog al logisch!!
Citaat:Omdat die haar kent he..!! nog al logisch!!

Citaat:Ik wens jullie allemaal veel rijplezier behalve dikke zware lieden (en dan spreek ik voor alle paarden) die moeten er afgedonderd worden en de dierenbescherming zal hier een wet van maken degene die zwaarder is als 80 kilo(plus nog het zadel er bij)niet op een paard mag zitten ,ben zelf van de dierenbescherming en ga het voorleggen aan het landelijke orgaan van de dierenbescherming .
en pony's niet in een achtertuin van een woonwijk zouden mogen staan enz.........
Fjorden zijn over het algemeen sterke paarden