Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
petraaken schreef:Wat mij ook opgevallen is is dat Trento B niet door is.
MissJ schreef:petraaken schreef:Wat mij ook opgevallen is is dat Trento B niet door is.
Vind je dat opvallend?
petraaken schreef:Het valt inderdaad erg op. Wat mij wel verbaasd is dat er maar 2 gribaldi's tussen zitten. Zeer weinig voor een hengst waarmee massaal gedekt wordt.
petraaken schreef:Wat mij ook opgevallen is is dat Trento B niet door is.
Hypo schreef:Trento was er afgelopen maandag niet bij. Ik weet niet waarom, hij was in principe wel uitgenodigd natuurlijk op basis van de PAVO uitslag. Het zou nog kunnen dat hij er wel op de 29ste bij is met de eerste training. Dan kunnen paarden, die wel uitgenodigd waren en met een geldige reden afwezig op de selectie, alsnog een gooi doen naar een opname in de selectie.

imker schreef:Mag ik even opmerken: wat een partij Jazzen zeg... Heet het niet stiekum: WK jonge Jazzen in Verden?
Zannekin schreef:petraaken schreef:Het valt inderdaad erg op. Wat mij wel verbaasd is dat er maar 2 gribaldi's tussen zitten. Zeer weinig voor een hengst waarmee massaal gedekt wordt.
Ik mis elk jaar de Ferros.

Samsam schreef:Hmmm ik denk dat ik eind mei maar eens in Ermelo ga kijken, ben wel benieuwd!
Jan_VT schreef:In 2004 had Engie Kwakkel een rechstreekse Ferro bij.
...
Gitta1977 schreef:Jan_VT schreef:In 2004 had Engie Kwakkel een rechstreekse Ferro bij.
...
Fidelio... a.k.a. Sam...
Aansprekend paard! Gitta1977 schreef:Jan_VT schreef:In 2004 had Engie Kwakkel een rechstreekse Ferro bij.
...
Fidelio... a.k.a. Sam...
ceasario schreef:Pascha schreef:Selectie WK Verden 03-05-2006
Uptown (v.Kennedy) – Hans Peter Minderhoud
Ucari (v.Kennedy) – Marieke Pijnenburg
(KWPN Persbericht)
Goed bloed verloochent zich niet.![]()
Ucari van Jos Peynenburg een fokker die altijd zijn eigen weg koos.
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=98529
Uptown:
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=22065