Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niet persoonlijk denk ik (hoop ik)
ja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet neeja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet nee
DOM!
sOrry
marleenn schreef:ja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet neeja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet neeja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet nee
DOM!
sOrry
![]()
marleenn schreef:ja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet neeja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet neeja ik merk..ma k ga per Ongeluk t verhaal van af begin niet goed gelezen Over de bloedlijnen.. nee dan kan die paarden dat ik zei niet nee
DOM!
sOrry
![]()
Nooit geweten dat het überhaupt mogelijk was haha
Yvonnelind schreef:Dit is nog erger dan Penny...Nooit geweten dat het überhaupt mogelijk was haha
![]()
Marleenn; zou je niet meer willen reageren in dit topic meid; het voegt niks toe, hoe goed je het ook bedoelt![]()

chantal1 schreef:Waarom per definitie Holsteins bloed toevoegen als ik vragen mag?
en waarom vreemdgaan ??
libke schreef:een keer de uitslagen lijsten uitpluizen en kijken welke combinaties het meestal goed doen met landgraf bloeden waarom vreemdgaan ??