[TI] gezocht: informatie over de hengst zidane NST

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:56

We hebben pas zekerheid als Lola (nieuwe eigenaresse) het geld bijeen heeft voor de rontgenfoto's!

irishtinker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:45

Voor degene die het leuk vinden, ik heb nog twee foto's van hem gevonden op mijn schijf.
Afbeelding
en
Afbeelding

ik hoop dat het lukt om ze te plaatsen zo ( ik heb begrepen dat ze eerst online moeten staan en dat ze niet direct van de pc geplakt kunnen worden, dus als het niet lukt probeer ik het nog een keer.)

Is de laatste opmerking van Ariebren
Citaat:
Ach, als ik Ellen van de ITS nu ook een klap op haar mondje geef dan heeft ze net zo'n scheef bekkie als mijn Krommie.
misschien verwijderd om mij te beschermen? Dat hoeft echt niet hoor ! Maar als dat wel zo zijn , hartelijk bedankt voor de bezordheid !

Kiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 09:11

Het foto's plaatsen is dus gelukt!
Hoe oud zijn deze plaatjes eigenlijk?
Ik vind hem hier 'meer man' dan op enkele foto's van zijn huidige site.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 10:58

@ Kiara.. op zich niet geheel onlogisch als je nagaat dat hij nog aan het opknappen is?

Coco_Calan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:59

Is de laatste opmerking van Ariebren
Citaat:
Ach, als ik Ellen van de ITS nu ook een klap op haar mondje geef dan heeft ze net zo'n scheef bekkie als mijn Krommie.

misschien verwijderd om mij te beschermen? Dat hoeft echt niet hoor ! Maar als dat wel zo zijn , hartelijk bedankt voor de bezordheid !
[/quote]

Hier wil ik toch wel even op reageren, dat iemand van het ICS bestuur zulke opmerking maakt.(Ariebren = Henk Lamein)
Ik vind dat persoonlijk niet kunnen.
Was er zelf bij met de keuring in Nw Pekela dat een paard met een overbeet werd geweigerd,maar zelf fokt hij wel met niet correct gebit bij een paard.Zeker door die opmerking die hij naar Ellen toemaakt vind ik gewoon weg niet kunnen.
Dit geeft duidelijk aan om wat voor een persoon het gaat, en van mij hoeft hij dus nooit op een merrie tereken voor een dekking.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:06

De opmerking was verwijderd omdat deze in strijd is met de forumregels. Helaas heb ik gemist dat deze geciteerd was.

Omdat verdere discussie hierover niet op Bokt thuishoort, plaats ik hier een slotje.