Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
finley schreef:ps ik zou gaan voor een hengst als tuschinski, geeft mooie types, veel gummi, elastiek en veer in de beweging en is daarbij ook commercieel en mooi gefokt!
. Zijn allemaal Duits gekeurde hengsten.
. BWP blijft nu eenmaal een springstamboek dus denk ik dat het inderdaad zeer belangrijk is van je horizon te verruimen als je in Belgie dressuurgericht wil gaan fokken. Hoewel ik het zelf bij mijn eerste veulen ook gedaan heb, binnen het BWP gefokt met een hengst uit de optie dressuur. Was wel een hengst uit bewezen Duitse bloedlijnen.
libke schreef:Volgens mij maakt ie meer kans op een goed sportpaard met een goed bewegende springer te nemen . Mooi langgelijnd en meestal een sterk achterbeen
Elisa2 schreef:Jaarling= naarling...kan er maar 1 ding over zeggen en dat is: pas op dat ze niet te zwaar word,dat schijnt heel slecht te zijn voor de botten in de groei.
ik had ook graag gewilt dat ze wat magerder was

En moeilijk gaat ook, dat is mijn motto

) CAuvraySky schreef:Goh Yuri ga je soms een eigen fokerij beginnen ofzo
Staat Quirina nog altijd op Hicewa? heb haar al lang niet meer gezien (niet dat ik altijd door de stallen loop)
geen fokkerij
een halve? 
Gitta schreef:Heb het hele topic doorgelezen en zoveel mensen zoveel meningen .
Hoe dan ook als we nu allemaal eens wat meer respect zouden hebben voor elkaar iedereen is hier met hetzelfde bezig met paarden de 1 voor zijn brood de ander voor zijn hobby .
Op een of andere manier lopen hier de discussies nogal eens pittig op al valt het nu nog mee .
Quirinake veel succes en ben benieuwd volgend jaar
ceasario schreef:Quirinake schreef:Na overleg met mijn ouders hebben we besloten om mijn merrie nog een keer te laten dekken zodat ik twee veulens ervan heb.
Royal zijn afstamming is:
Rohdiamant x Aphrodite x Andiamo x Welt As
http://krpaardenfotografie.tripod.com/R ... .jpg[/img]
Jij houdt blijkbaar van dieren waarbij de hals zeer diep uit de borst komt.
ceasario schreef:... Ik blijf bij mijn standpunt.
maar als je het dan wél bereikt, heb je er dubbel zoveel voldoening van, dan dat je een knol hebt die alles doet wat je zegt.
en hier blijf ik ook bij
Quirinake schreef:, dan dat je een knol hebt
die alles doet wat je zegt.en hier blijf ik ook bij