Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Samo schreef:Super zeg! Is het een recente foto? Ben je hem nu aan het zadelmak maken? Hoe heet hij eigenlijk.. ben daar heel benieuwd naar!
en heeft ook een koele uitdrukking, ik ben benieuwd hoe het onder het zadel zal gaan...
Mettetje schreef:Ja, een bruine apart, te meer ook omdat jazz toch ook vos is?
.gevonden schreef:he lolclub, is dat die op de marktplaats?? daar staat manelijk een hele gave schimmel van farrington.
maar hij ziet er voor een tweejarige wel erg af uit.. volgens mij is hij al 3 !! Ik ben wel benieuwd wat ze voor hem vragen
, er staat hogere prijsklasse bij..
en zo te zien ziet hij er erg goed uit, ik weet niet of dat je nog een wat duidelijker foto hebt??
Samo schreef:Super mooie foto's van een super mooi paard!
Hoever ben je nu met hem? Heb je er al opgehangen/gezeten? Of wacht je daar nog mee tot van de zomer?
maar ik moet nog iemand bellen die er op gaat, dat durf ik zelf niet
Kajanus schreef:Samo schreef:Super mooie foto's van een super mooi paard!
Hoever ben je nu met hem? Heb je er al opgehangen/gezeten? Of wacht je daar nog mee tot van de zomer?
Ik heb er nu 3 keer opgehangen en 1 keer een paar stappen gedaan terwijl ik hing en hij geeft er niks om,maar ik moet nog iemand bellen die er op gaat, dat durf ik zelf niet
of over die van HocusTivoli??