Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karinna schreef:Rousseau x Goodtimes € 16.000,- en de Osmium x Balzflug € 12.000,-.
karinna schreef:De Ferro x Democraat was gisteren niet "rad".
Ik heb gehoord dat hij met het laden van de klep was gevallen
unamie schreef:wat vonden jullie van no. 150 Farrington x Flemming
is vandaag naar huis gestuurd
had een goed rapport maar te weinig souplesse
is van een bokker
Gerrie schreef:unamie schreef:wat vonden jullie van no. 150 Farrington x Flemming
is vandaag naar huis gestuurd
had een goed rapport maar te weinig souplesse
is van een bokker
![]()
Dan is ie altijd nog goed genoeg voor de handel...
Gerrie schreef:Dan is ie altijd nog goed genoeg voor de handel...

CGJ12 schreef:Wil jij een stijve hark dan?
unamie schreef:CGJ12 schreef:Wil jij een stijve hark dan?
een stijve hark kun je los rijden
een los paard kun je vast rijden
unamie schreef:een stijve hark kun je los rijden
een los paard kun je vast rijden

CGJ12 schreef:Gerrie schreef:Dan is ie altijd nog goed genoeg voor de handel...
Wil jij een stijve hark dan?
unamie schreef:daar komen ze vanzelf wel achter als ze hem zien lopen Kajanus![]()
achter de computer is het altijd makkelijker oordelen
dat neem je toch niet serieus
Suzanne F. schreef:Toffe bok hoor Kajanus!! Wees er maar trots op. Is vaak jaloezie zulke reacties.
.. en hij staat nu hier lekker thuis, kan ik iedere dag van hem genieten..
Pukpaleisje schreef:De mening van Pukkie: langelijnd model met iets te lan midden dtuk goede bewegingen maar wat lang hoofd..
, over te lang middenstuk ben ik het niet helemaal mee eens, en over de bewegingen ben ik het ook weer met je eens
... de jury vond dat hij meer souplesse moest hebben in zijn beweging, wat vindt Pukkie
daar dan van ? Pukpaleisje schreef:hengst deed mij iets klassiek aan maar wel met macht en afdruk zette zich in de rug iets vast en bleef in zijn lichaam te horizontaal...als die zich "over de rug" laat rijden heb je er een goede aan...moederlijn matig interessant en vlgs mij mist hengst iets ras (net zoals zoveel Farrington's)