Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Coco_Dipsy schreef:paps geeft de hoogte goed door
ragna schreef:Ik heb ragna gekocht als veulen , van foubert en die heeft de drachtige merrie gekocht bij jan de koning die op die moment 2 hensgten had staan KR en nog een (maar die zijn naam weet ik niet meer)
Ragna is ook een pak kleinder ze is maar 1.55m, haar moeder staat op de site van foubert en daar lijkt ze meer op.
dus zal ik er maar vanuit gaan dat KR haar vader is. en dus zeker niet met baggio, glen hill fok
NikitaGoGo schreef:King Rocky was de eerste Tinkerhengst die ik ooit zag op een foto in de Penny en de eerste hengst die ik in levende lijve zag was Chester in 1999, die heb ik later ook gekocht en heb er 2 dochters van en verwacht nog een 3e nakomeling van hem.
Op de foto die ik eerder in dit topic heb geplaatst vind ik King Rocky fantastisch vastgelegd op de gevoelige plaat. Ik vind het qua aftekening één van de mooiste Tinkerhengsten die ik ooit ben tegengekomen.

coydog schreef:Wanagi, zoon van Baggio, is met 6 maanden 1,37m.
Baggio geeft het dus ook duidelijk door.
Toch iets genetisch?
? Adrienna, bedoel je dat het hoofd vrij smal is want ik vind de tinker toch niet smal overkomen. Cayusejuhh schreef:Ragna .. hoe weet jij zo zEker dat die merrie DAAR gedekt is?? bedoel kan ze niet drachtig zijn geimporteerd?

wil met haar mee denken.. wie de mogelijke vader kan zijn.momo_lover schreef:het is presies andersom waar het gedaan wordt wel bij de ics en niet bij stamboek.
momo_lover schreef:het is presies andersom waar het gedaan wordt wel bij de ics en niet bij stamboek.
ik zit zelf bij NSVT. en daar wordt het zeker al jaren gedaan