Ritmisch schreef:@CGJ12 Ik vind jou altijd zo wijsmaare hier moet ik je toch echt even terugfluiten....
Als ik inlog bij KWPNStallion.com krijg ik 47 resultaten onder de V.. (ok ik krijg niet bij elke hengst een plaatje met zijn afstamming, maar wel een beoordelingsrapport en een cijferlijst)
Enne Vosmaer staat er wel degelijk in (evenals florencio, met bovenstaand commentaar....)
Dus huil niet, het lijkt goed te komen
Hmmmmmm bijzonder vreemd.
Ik ben toch echt niet debiel dacht ik zo. Ik had voor de zekerheid de pagina mooi opnieuw geladen (met F5 en control-F5) en ook keurig alle velden leeg gemaakt.
Ik kreeg bij "V" toch echt de melding "11 gevonden". 10 op de eerste pagina en 1 op de tweede.
Maar zoals ik al meldde. Ik (en anderen ook bleek later) kreeg geregeld een melding dat de REED XS Server niet goed functioneerde. Misschien dat dat er mee te maken heeft...... een incompleet geretourneerde query zal ik maar zeggen.
Ik zal het straks nog eens een paar keer proberen.
maare hier moet ik je toch echt even terugfluiten....
, gisteren kon ik er in en nu ben ik in ene een onbekende gebruiker
... Weer helemaal opnieuw aangemeldt en daar herkende ze me wel, gebruiker is al aangemeldt... ik nieuw wachtwoord opgevraagd weer geprobeerd, stond er gebruiker onbekend nou daar wordt ik dus op zijn zachts gezegd niet blij mee..