Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Kijk maar naar Nassau. Een onopvallend beestje dat als nummer 13 ofzo in de lijst toen eindigde? Wel nog steeds groeien en nu een ISP en KWPN-paard van het jaar. Bucephalus schreef:Jij chargeert, ik chargeer mee. Kijk maar naar Nassau. Een onopvallend beestje dat als nummer 13 ofzo in de lijst toen eindigde? Wel nog steeds groeien en nu een ISP en KWPN-paard van het jaar.
)
)om zo'n hengst goed te keuren. MAAR dat kan volgend jaar helemaal veranderd zijn, met iets meer spieren en training, zal het een ander paard kunnen zijn, MAAR die heb ik AFGELOPEN VRIJDAG niet gezien. En mijn mening is wel gebaseerd op afgelopen vrijdag.
heb het veranderd 
missmiekie schreef:En mijn mening is wel gebaseerd op afgelopen vrijdag.
Bucephalus schreef:Hij mag dan niet de spectaculairste hengst zijn qua uiterlijk en gangen, maar kijk eens naar dat lijntje waar hij uit komt? Vier goedgekeurde hengsten op rij uit de directe moederlijn! Hoeveel hengsten kunnen daar op bogen? Genetisch dus zeer interessant en voor de fokkerij is alleen dit gegeven al waardevol!
liliputter schreef:vindt het heel jammer,zoals ik al zei heb ik ze vaker in training gezien en vondt het echt een goede combinatie,hoop dat de eigenaren zich nog bedenken!
adriana schreef:De moederlijn is behoorlijk allround, de meeste ibops die in de moederlijn voorkomen liggen boven de 80 punten met uitschieters naar boven de 90, zoals bij Wildroos van 95 punten. Deka een halfzus van Klaproos had een ibop met 87 punten.