Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pukpaleisje schreef:Universeelklassiek type met zware hals en platte croupe ,stout en stoer , maakt veel front maar wat weinig ras, niet los door het lijf veel spanning wel techniek in de benen maar komt er zo nog niet optimaal uit
Hengst is langer losgereden, heb hem uitbreid zitten bekijken, maar heb stopwatch niet bij gehouden, hengst was erg kijkerig op opgehangen rode doek, amazone "bleef er van af" .Het leek alsof ze hem niet durfde aan te pakken, bang wat er komen zou, hengst bouwde erg veel spanning op, in de ring kon ze niet anders dan hem braaf rond rijden zonder te kunnen spetteren,maar er zit zeker meer in....Citaat:Naar mijn idee zou hij wel iets losser geweest kunnen zijn als hij iets langer losgereden was
Elisa2 schreef:Die ken ik niet,jmr dat ze hem zo reed misch. als de competitie wat vordert dat de spanning dan minder word.
Sjappie schreef:
Uptown
Dit vond ook tijdens de Pavo-cup. Daar stond ie onder zoveel druk dat ie onder de andere ruiters zelfs kreupel liep in de bocht, tja, dan vraag je je af hoe dat komt.

Pukpaleisje schreef:
sorry, ben altijd mezelf gebleven, Pukpaleisje is geen "schaduw-account" maar een nieuwe log omdat oude Pukpaleis het niet meer deed.....probeer "anoniem" te blijven zodat "inside" informatie ook het makkelijkst te geven is zonder consequenties "in real life".......
Citaat:vooral houden zo
kijk altijd weer uit naar jouw mening, lekker ongezouten!
, probeer trouwens wel ook positieve punten bij de meeste hengsten boven te halen (ook de hengsten die niet mijn voorkeur genieten), maar tussen de regels door is wel te lezen wat ik er "echt" van vind.....
AJKwak schreef:pukpaleisje blijf zoals bent, maar ben je een man of vrouw?
AJKwak schreef:Pardon, maakt dat iets uit dan.....voor je Kwakpukpaleisje blijf zoals bent, maar ben je een man of vrouw?
Frederik2 schreef:Ik denk dat pukpaleis een het is!!! Zou het zelf wel eens op een paard willen zien zitten!! duidelijk geval van: de beste stuurlui...
Pukpaleisje schreef:Je hebt een heldere kyk; er is een vacature in de hengstenkeurings commissie!Frederik2 schreef:sorry, ben altijd mezelf gebleven, Pukpaleisje is geen "schaduw-account" maar een nieuwe log omdat oude Pukpaleis het niet meer deed.....probeer "anoniem" te blijven zodat "inside" informatie ook het makkelijkst te geven is zonder consequenties "in real life".......Ben toch wel benieuwd wie Pukpaleis is!!! Met al die inside info..