erg hé ben er vroeger zelf op begonnen en was na 3 jaar nog steeds niej verder lag ook aan instructrise hoor maar dat beest was zooo koppig! ach het is gewoon net zo mijn type net als haflingers en tinkers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
erg hé ben er vroeger zelf op begonnen en was na 3 jaar nog steeds niej verder lag ook aan instructrise hoor maar dat beest was zooo koppig! ach het is gewoon net zo mijn type net als haflingers en tinkers

.. en durf maar eens te zeggen dat die lomp is..

kijk anders maar in me profiel. als ik die foto's zie is ze in mijn ogen een heel mooi paardje. 
Lydian schreef:ligt er aan hoe die gebouwd is en aan de afstamming etc. maar ik hou absoluut niet van fjorden... haat ze zelfs ene beetjeerg hé ben er vroeger zelf op begonnen en was na 3 jaar nog steeds niej verder lag ook aan instructrise hoor maar dat beest was zooo koppig! ach het is gewoon net zo mijn type net als haflingers en tinkers

. De reden dat ik hem gekocht heb, was dat ik hem ontzettend zielig vond, omdat hij aardig verwaarloosd was. Het eerste half jaar dat ik hem had was mijn mening over fjorden nog niet veranderd. Maar daarna werdt dat echt steeds minder en minder en minder. En nu is dat helemaal weg, zou niks anders meer willen hebben

)

In de omgang is ze erg gevoelig, word vaak bitloos gereden en is erg gevoelig (niet als in snel pijn hebben ofzo
.
Maar ja, ze heeft ook 5 cm lang winterhaar
)
LoveZazou schreef:Ze zijn ook helemaal niet lomp
Mijn fjordje is veel donkerder dan de ''normale'' fjorden en ook helemaal niet stevig gebouwd!!
Ik rijd er overigens m1 mee