Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DaantjeCee schreef:Ik zag trouwens net op www.horses.nl dat de kur op muziek in Maastricht nu bezig is. Daar moet Lingh zo starten en toen dacht ik zomaar ineens. Hé Lingh ..... Is dat niet iets voor mijn merrie????
Wat vinden jullie???
DaantjeCee schreef:Om eerlijk te zijn weet ik iets meer van spring- dan van dressuurhengsten. We hebben dan nu ook een merrie om dressuurpaarden mee te fokken omdat ons de afstamming zo aanstond. Dus ik kan me Jetset D niet zo voor de geest halen.

DaantjeCee schreef:Nee, liever een goed sportpaard dan een goed keuringspaard. Maar vaak gaat dat wel samen (toch?)
DaantjeCee schreef:Haha, Aimee, ik moet wel om je lachen. Maar ontzettend bedankt voor je gedachten-uitwerpselen. Tuschinski is idd msschien iets te kort karinna.
DaantjeCee schreef:Nee, liever een goed sportpaard dan een goed keuringspaard. Maar vaak gaat dat wel samen (toch?)
marcolemar schreef:vaak wel, maar meeste keuringspaarden zijn van die langgelijnde voorbeen zwaaiers. Als je echt een paard voor de keuring wil, dan zou je moeten denken aan vivaldi {krack x jazz}, deze hengst zal ook wel op jouw merrie passen, imo
DaantjeCee schreef:Maar Jetset-D lijkt goed. Wat een mooie foto's
Suzanne F. schreef:Ik ben bang dat je met zowel Democraat als Jetset een tank van een knol krijgt.
Tuschinski geeft zeker schoudervrijheid en bloed mee. Waarom wil iedereen trouwens van die Lang-horse beesten fokken? Je moet het ook allemaal maar bij elkaar rijden. Een wat geslotener gebouwd dier wat wel genoeg rek heeft hoeft toch ook niet langer?
Kijk van die propjes buigen ook moeilijk en missen vaak de rek over de bovenlijn maar er is een verschil tussen propjes en Tuschinski of Florencio...(vind ik)
Daan ik zal je wel eens een foto sturen 

Suzanne F. schreef:Ik ben bang dat je met zowel Democraat als Jetset een tank van een knol krijgt.
Waarom wil iedereen trouwens van die Lang-horse beesten fokken? Je moet het ook allemaal maar bij elkaar rijden. Een wat geslotener gebouwd dier wat wel genoeg rek heeft hoeft toch ook niet langer?
Kijk van die propjes buigen ook moeilijk en missen vaak de rek over de bovenlijn maar er is een verschil tussen propjes en Tuschinski of Florencio...(vind ik)