Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pukpaleisje schreef:Citaat:Suzanne F:Ik dek mijn Gribaldi x Balzflug x Pion x Amor ermee dus praat me niet over karakter he??? Zo teel ik ook iets in op Pion en Amor.
Probeert Joop, je niet naar de Krack C x Jazz te praten, is langer gelijnd en veel elastischer, vindt Houston wel erg stoer en strak (maar ook wel sterk)
sandradeboer schreef:De moeder is inderdaad een grote.
Mijn eigen merrie meet ook 1.80m groot en is bijzonder langgelijnd. Hoe groot zou de invloed qua stokmaat van Houston kunnen zijn?. De kans dat ik weer een 'slagschip' fok is natuurlijk reeel.
CGJ12 schreef:sandradeboer schreef:De moeder is inderdaad een grote.
Mijn eigen merrie meet ook 1.80m groot en is bijzonder langgelijnd. Hoe groot zou de invloed qua stokmaat van Houston kunnen zijn?. De kans dat ik weer een 'slagschip' fok is natuurlijk reeel.
De kans dat ie "toverballen" heeft lijkt me groter...........
Alle hengsten krijgen een hoogtemaat-index, maar daaruit blijkt géén spreiding. Jazz fokt bijvoorbeeld gemiddeld groter, maar geeft geregeld zéér kleine bloederige exemplaren maar vaak ook zeer grote.
De combinatie Houston x Jazz maakt het voorspellen van de hoogte vererving bij deze hengst knap ingewikkeld.........

Ik denk alleen niet dat Lauw daar plek voor heeft. sandradeboer schreef:
Hij wil de merries ook naar het station laten komen
, dus niet verzenden. Dit omdat er zo verschrikkelijk veel om de hengst gebeld wordt. Hij gaf aan zoiets nog nooit meegemaakt te hebben; zo veel interesse in een hengst.
sandradeboer schreef:ZO te lezen gaat ie dus een paar zeer interessante merries missen...
Basvdv schreef:sandradeboer schreef:ZO te lezen gaat ie dus een paar zeer interessante merries missen...
och, hij krijgt er zat..
Sammie schreef:Sandra heeft dat zelf van Lauw gehoord.