Aimee schreef:Uiteraard hoeft je merrie geen GP te lopen om een GP-paard te fokkenMargo had me destijds inderdaad verteld dat de merrie veel talent toonde voor het zwaarste werk, het kwam alleen nog niet helemaal uit de verf. Met name in de ring, waarom was/is dat ook alweer?
Stress, stress, stress! De merrie toont super veel aanleg, maar is enorm gestresst als ze rijdt. Ze hebben nu een nieuwe manier gevonden om haar ontspannener te krijgen en dat is een dag rijden, dag in de trainingsmolen, dag rijden, dag trainingsmolen enz. en dat gaat steeds beter heb ik begrepen.
Margo en ik denken nog steeds aan een maagzweer aangezien ze ook haar hooi laat liggen. Maar mijn stiefvader vindt dat maar onzin helaas.
Maar ja, op wedstrijd is ze dus heel erg gespannen, dan zou je d'r af en toe wel kunnen wurgen. Heeft ze het super in de les gedaan en dan gaat die wedstrijd toch weer helemaal de mist in. Ze zit dan ook met het bit te klapperen meestal. Erg vervelend, maar ja. Hopelijk komt die totale ontspannig nog eens.
Margo is ook de enige die erop kan rijden hoor. Ik mocht er toen ik 12 was eens een keertje op rijden voor de lol. Met stang en trens wat ik nog nooit had gedaan. Ik zat in een supermooie verzamelde galop maar weer terug naar de draf zat er niet in hahaha. Sindsdien heb ik het maar bij uitstappen op de wedstrijden gehouden. Nu inmiddels weer ruim 5 jaar later is Margo nog steeds 1 vn de weinige die erop kan. En haar instructeur ook. Die dacht dat het een makkie zou zijn maar na 2 dagen kon hij haar ook wel wurgen haha, nu heeft ie groot respect voor Margo gekregen
Maar waar ken je Margo eigenlijk van?
Margo had me destijds inderdaad verteld dat de merrie veel talent toonde voor het zwaarste werk, het kwam alleen nog niet helemaal uit de verf. Met name in de ring, waarom was/is dat ook alweer?