Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkerloos schreef:O,stoer!!
Ik heb een filmpje van mij en Femke aan het galoperen,(optomingsloos) maar ze luisterde niet...![]()
Ik zat zonder zadel,dan is ze wel wat eigenzinniger dan normaal...
(ik hoop dat het stomme ding het doet,als je wat ziet,klik er maar gewoon een paar keer op..misschien doet ie het dan ...)
http://www.zippyvideos.com/5826559191679976/000_0529/
Tinkerloos schreef:-crossrope bridle is met meer drukpunten,dus ook druk achter het oor,meer nog dan bij een touwhalster.
Ik merk eigenlijk niet veel verschil met die en de gewone..maar er zal best verschil in zitten.
Ik heb hem niet lang gebruikt,een paar keer maar eigenlijk.
Shetfan schreef:Ik rijd ook bitloos met mijn tinker Jeppe.
Vandaag hebben we ons eerste bitloze buitenritje gemaakt dus ik ben even helemaal happy!!
Een foto'tje van vandaag ('k heb ook een boomloos zadel zoals je ziet)

hehe
Moet je dus goed vast in het zadel zitten
anders lig je erover
Sjoe schreef:snowdon schreef:Jij hebt alledrie? Wat is nu precies het verschil in werking en gebruik?
Ik heb gewoon een touwhalster of desnoods een stalhalster
Als je een touw aan je touwhalster vastbind heb je volgens mij het bitloze hoofdstel waar Linda mee rijdt.
Voor zón knoop moet je even kijken op een speciale site waar het uitgelegd wordt.
Weet jij die Lin?
akerna schreef:en tinkerloos, femke eigenzinnig?? is ze nooit geweest![]()
hehe

Voor het eerst op haar nieuwe stal. Heb wel voor de zekerheid haar western hoofdstelletje erover gedaan, maar heb hem helemaal niet nodig gehad! teugel heeft over de knop van me zadel gehangen de hele tijd!! Ze deed het weer super!