Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
libke schreef:idd zeg geef mij maar mooie grote hoeven Ipv ietsiepitsie smalle bokvoetjes .Bovendien vindt ik deze absoluut niet groot en plat maar gewoon de normale maat !

Wouter24 schreef:libke schreef:idd zeg geef mij maar mooie grote hoeven Ipv ietsiepitsie smalle bokvoetjes .Bovendien vindt ik deze absoluut niet groot en plat maar gewoon de normale maat !
Hij raakt met zijn kroonrand bijna de vloer, geen verzenen. overigens zie ik dit ook liever dat de traditionele jazzvoetjes hoor

CGJ12 schreef:arie53 schreef:Helaas hij vertrekt op de voorbenen.
Een paard dat op zijn achterbenen landt, zal PER DEFINITIE die achterbenen ook het eerst weer van de vloer halen, aangezien de tijdsduur dat een voorbeen aan de grond staat EXACT gelijk moet zijn aan de tijdsduur dat een achterbeen op de grond staat.........
Waaraan verspil ik mijn tijd nu weer eigenlijk.......
Maar aangezien er toch nog wel eens iets bij je blijft hangen, zal ik nog even voor je herhalen wat de draf, volgens de FEI, per definitie wel is:
Wouter24 schreef:
http://members.chello.nl/a.vijge/stap5.jpg[/img]
Hij raakt met zijn kroonrand bijna de vloer, geen verzenen. overigens zie ik dit ook liever dat de traditionele jazzvoetjes hoor
Pipo schreef:Als je hem op deze foto bekijkt zou je hem toch laten staan op model of niet dan