Amulet schreef:Ik vind dressuren opzich juist heel belangrijk en goed les vind ik zelfs onmisbaar. Maar ik lees regelmatig uitspraken als 'wij zullen eens even laten zien wat ze kunnen', maar WAAROM? Dat je wedstrijden wilt rijden; prima! Hartstikke leuk! Maar WIE moet er dan overtuigd worden? Die mensen met die huppelige KWPN'ers? Gewoon het feit dat 'men eens even zal laten zien wat die pony's kunnen' vind ik raar. Een ander niet, nou klaar toch? Wanneer ik -ooit- officieel zal starten, dan doe ik omdat IK dat leuk vind en niet om de buurman/-vrouw met de KWPN'er te overtuigen dat een haflinger best kan lopen. En dat laatste lees ik toch regelmatig (ja, ook op het haflingerforum) maar goed, ik heb deze discussie al heel erg vaak gevoerd en ik blijf bij mijn standpunt en mijn 'tegenstanders' ook, nou prima toch? Ieder z'n mening.
de meeste mensen die ik ken rijden wedstrijden met hun haf omdat ze dat leuk vinden en ik zeg niet dat hun willen bewijzen dat haffie's dat ook kunnen maar dat zeg ik zelf lees maar even na het is toch leuk om te zeggen dat sommige haflingers al in de Z lopen? nou ik vind dat echt een prestatie hoor! dus daar is toch niks mis mee en hun rijden echt niet zo van.... we gaan laten zien dat haflingers net zo mee kunnen als kwpn'ers dat heb ik nog nooid meegemaakt of gehoord..
maar goed ieder zijn eigen mening toch
@ heb je de foto's van de buitenrit al gezien? jij staat er ook een aantal maal op moet je even kijken op www.berlinde.nl