jubeltje schreef:
Ik bedoel dat je alleen wilt laten zien dat je als hobbyfokker beter fokt met betrekking tot proffesioneel fokken, en dan weer met betrekking tot jou merrie. Wie heeft het gehad over afspuiten?
Graag een quote waarin ik dat schrijf. Ik wil alleen aangeven dat een hobbyfokker juist NIET per defenitie hoeft onder te doen omdat hij er minder verstand van heeft of omdat zijn hobbymerrietje inferieur zou zijn omdat er niets in haar bloedlijnen ooit bewezen zou zijn.
jubeltje schreef:Als je dit al onredelijk vind, had ik als ik jou was dit topic niet gestart. Ik vind zeker niet dat ik onredelijk ben geweest.
Maar ik heb liever een discussie over hobbyfokkers vs. proffesioneel, nu verder ipv Desiree vs. proffesioneel.
Je spreekt jezelf tegen,
Anoukie schreef:Maar kan me niet voorstellen dat die hobbyfokkers gingen fokken met de jaarlinghengst van de buurman, sorry... Veel hobbyfokkers kiezen nl. ook voor ggk hengsten, welk stamboek dan ook.
jubeltje schreef:Jij ook niet, alleen je gelijk aan het halen. Als dit topic echt is om te discusseren over hobbyfokkers en proffesioneel, ok, maar ik krijg niet eht idee dat het jou bedoeling was.