Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Antoinette schreef:Heeft iemand enig idee of de veiling (of eigenlijk voornamelijk de presentatie) binnen of buiten gehouden wordt?
weule schreef:nou, wat ik gehoort heb had die van der zwam 7 miljoen schuld.. en ik denk dat die ca. 30 paarden dat lang niet gaan opleveren, zelfs poetin zie ik niet veel verder dan 2/3 ton komen... wel als sportpaard en via embryo-transplantatie als fokmerrie...
Sprintje schreef:Je mag dan inderdaad niet meebieden, maar er zal toch wel publiek bij mogen?
Kijken kijken, niet kopen![]()
vossie schreef:van de site van het kwpn
Veiling Keizershoeve vindt toch doorgang 01-09-2005
Tijdens de presentatie van de paarden onder het zadel vanochtend maakte Poëtin veel indruk met haar kwaliteiten als dressuurpaard.
(DWR, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)
Voor meer informatie en de complete lijst met paarden, kijk op:
www.cl-auctioneers.com >>>
CGJ12 schreef:Dan ga ik er even van uit dat ze écht nog wel een flink bedrag zou kunnen opbrengen. Elke vader met 2-5 miljoen op de bank wil zo'n paard voor zijn dochter, en van dergelijke vaders lopen er meer rond dan je denkt........
juliomariner schreef:Dat geloof je toch zelf niet. Je kunt ook alleen komen kijken, de geregistreerde kopers zitten op een aparte tribune
juliomariner schreef:Dat geloof je toch zelf niet was bedoelt dat Poetin tussen 2,5 en 5 miljoen op zoe brengen.
Volgens mijn chef kon iedereen ook vanmiddag komen, maar misschien heeft hij dat verkeerd begrepen
MissJ schreef:Rustig maar.
Er heeft iemand gemaild, met de vraag of ze kon komen kijken, en die kreeg als antwoord dat je alleen met een bankgarantie bij de veiling aanwezig mocht zijn.
's Ochtends kon je komen kijken, 's middags geen pottekijkers.
Maar je hoeft me niet te geloven hoor.
Raiza schreef:
Een bankgarantie voor een paar duizend euro is zo te regelen, beter dan dat je 5000 euro´s aanbetaling moet doen.
[/quote]
juliomariner schreef:Dat geloof je toch zelf niet was bedoelt dat Poetin tussen 2,5 en 5 miljoen op zoe brengen.
Volgens mijn chef kon iedereen ook vanmiddag komen, maar misschien heeft hij dat verkeerd begrepen