Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leuk toch
wat een leuke paarden en die veulens
wat schattig echt mooie paardjes zitten er tussen
wow wow prachtig!! echt een mooi paard

jullie hebben allemaal best brede paarden mijn paard is heel ja hoe moet ik dat zeggen ...heel niet breedt
het lijkt in iedergeval of die van jullie een heel stuk breder zijn (weet niet of dan echt zo is natuurlijk
)
u_c_lover schreef:wow!!! wat een prachtig beest!!!!!! echte en mooi koppie!!
haha als je gaat kijken wel foto maken he als dat mag
vraagje. Ik heb een zwartbonte (foto's nog niet digitaal maar zal ik binnenkort wel posten) ruin van 6 jaar. Zijn moeder zou fries zijn en zijn vader een bonte KWPNner of NRPSser. Van de vorige eigenaars heb ik echter nooit kunnen achterhalen wie zijn ouders nou zijn. Zelf heeft mijn paard als hengst ook nog een paar veulens verwekt. Hoe zeker kun je er van zijn dat er Samber of Sammartini in zit (volgens de vorige eigenaar niet maar aangezien die wel meer zei wat niet helemaal waar bleek te zijn, ga ik daar niet blind van uit)? Zijn er onder jullie échte kenners die eventueel aan het exterieur en de aftekeningen van de mijne kunnen zien of hij een van de bovengenoemde vaders heeft? Ik ben namelijk ZOOO benieuwd!!!
(mjaa er zit concorde in haar bloed) Ze is een Cool Cracker x Sammartini (cool cracker = een Concorde x Samber)
ben benieuwd maar heb al een parcours van 1 meter met der gesprongen en dat redt ze ruim!!