Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daniella schreef:dit is mijn paardje afstammeling Royal Dance vandaag gemaakt in sneeuw!!!
Babs schreef:Inderdaad, ze wordt helemaal onrustig als d'r "vriendinnen" weggaan. Maffe dieren, haha!
Iza kán wel springen, maar snapt 't niet en vindt het ook niet echt leuk geloof ik. Ach, misschien doe ik nog wel een x een nieuwe poging.
7 januari iig eerste concours!!!!!!
:D nooit verkeerd nou eerst alleen maar met elkaar vechten ze na 30 minuten had ze em eindelijk waar ze em wou hebben... ze stapt af helemaal afgepeigerd en zegt Goh dit zijn nou de echte ankypaarden....
:D dat vond ik zo leuk dat ze dat zeipascha7 schreef:daniella heb je een foto van je paardtje??
ben wel benieuwd
Maartje78 schreef:dit was een foto van augustus heb geen nieuwe, ze is nog wel 2e geworden in de veulenkeuring met een 1e premie.
Wij hebben vorig jaar wel voor RD gekozen omdat de merrie een Jazz x Belisar is en een echte hittepetit dus wat koel in de kop kwam wel goed uit.
) bluehunter schreef:ik kom zo nu en dan op de ijzereman om een wek je te helpen enz..
ik ken rd dus zelf en veel nakomenlingen..
mooie fijne paarden veel aanleg en werkwilligheid.. de rug iets lang gelijnd (te). past mooi op de beknopte kwpn er van tegenwoordig.
de rug is een aandagst punt ,, maar door de losheid en kracht van het lopen zeker geen brobleem
ik ben zeker rd fan!
rd is zelf ook vrij lang in de rug
en die heb ik toch prima zien piaferen en passa geren! :>
)
Ja die staart is inderdaad erg mooi geworden bij Unique!
Verder nog wat rare sprongen, maar vooral raar om je heen kijken 

CocoChanel schreef:Saartje_kip, bedankt, hij is ook heel erg lief
Ik zal eens kijken of ik nog meer foto's voor je heb.
Dat durfde onze muts niet aan