Je kunt ook op google bijvoorbeeld zoeken, en dan kom je waarschijnlijk allemaal hengstenstations tegen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ShannaY schreef:Maakt het wat uit wat de afstamming is dan? Als jij een goed paard ziet, ongeacht de afstammingen is dat toch wat telt?
Dat gezwijmel over papieren altijd.. je valt voor een paard of niet, niet voor zijn papieren toch? Bovendien zeggen die niks, en is je paard straks een goofy paard!
Missouri schreef:[
Shanna, hierbij een hele grote dikke
AMEN _/-o_
[/quote]
)
De paarden die ik ken, zijn fijne lieve paarden met een werkwillig karakter.
ShannaY schreef:Zijn in?
We praten niet over een mode hoor... belachelijk
.
(x rubinstein) !! Maar ook is De Niro erg mooi en Don Primaire, ook Contango (zoals eerder vernoemd), Don romantic en Dream of Heidelberg zijn mijn favo's. pantarhei schreef:Ferro's willen nog wel eens wat strak in de bovenlijn blijven en neigen op de voorhand te gaan. Net als de andere twee die je noemt is het niet het gemakkelijkste karakter, ze zijn met name nog al snel beledigd en je zult er dus heel netjes mee om moeten gaan. Ik vind het vreemd dat de draf zo mager is. Overigens is het heel moeilijk om een twee jarige te kopen omdat ze eigenlijk net niets zijn, ze zitte zo te zeggen tussen servet en tafellaken in en dat is zelfs voor professionals heel moeilijk in te schatten. Je koopt dus echt een gok, als daar de prijs naar is....
Wellicht is het ook handig om je af te vragen wat je zelf voor ruiter bent en of je met een gevoelig en snel beledigd paard kunt omgaan? Wat is je eigen niveau van rijden (wees eerlijk tegen jezelf) en wat wil je er mee gaan doen?
Als we het dan toch over hengsten hebben, en ik ben het met eerdere schrijvers eens, dat de merrielijn en de prestaties en karakters daar minstens zo belangrijk, zoniet belangrijker zijn...
Mij spreekt OO-seven heel erg aan, Inspecteur (fijne karakters), Kennedy
succes