Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben niet blij met dit stuk tekst. shantihdior schreef:Rubi's romeo ons veulen is kampioen geworden bij de rijpaard veulens.Apen trots zijn wij natuurlijk.
Foto's volgen nog ,mijn vriendin moet ze nog even op cd rom zetten.
en vandaag vind ik hem wat stijfjes gaan.
petraaken schreef:shantihdior schreef:Rubi's romeo ons veulen is kampioen geworden bij de rijpaard veulens.Apen trots zijn wij natuurlijk.
Foto's volgen nog ,mijn vriendin moet ze nog even op cd rom zetten.
een heel goed veulen hebben jullie.
Eigenlijk was de onze al een beetje moe. 4 uur op de trailer staan dan nog eens zijn toertjes lopen. Daarna effe mogen rusten in de box en daarna weer 4 uur op de trailer naar huis. Toen ik s'avonds om 21.00u nog eens ging kijken lag hij al languit teen vandaag vind ik hem wat stijfjes gaan.
blackpegasus schreef:hoi
is un-ami van rex magna xx? lijkt namelijk veel op mijn lieveling kalibra.

unamie schreef:inderdaad Petraaken wat weinig mensen waren er
lege tribunes en een handjevol paarden
iemand zei zelfs tegen me dat het NRPS een aflopende zaak was![]()
maar dat lijkt me wat overdreven
s'middags werd het wel wat drukker
het was een uitprobeersel had ik begrepen van het NRPS omdat veel keuringen tegelijk zijn op zaterdag
het kan best zijn dat het volgend jaar gewoon weer op een zaterdag is
waar haalt die dat vandaan? Hoop echt dat ze het volgend jaar op een zaterdag houden. Scheelt bij mij alweer 2 dagen verlof. Heb er nu 3 dagen verlof voor moeten nemen. 1 dag om alles te laden en klaar te zetten en paarden te wassen. 1 dag keuring en 1 dag om zelf te recuperen van die zeer lange dag en om alles weer op te ruimen.
evawylou schreef:Ik mag mee naar ermeloo met mn paard ( wylou : Polanskyxferro ):D lieve schat deed het geweldig met 75 gemiddeld en ster