Hoe vervoer ik een veulen???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Odess

Re: Hoe vervoer ik een veulen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 12:17

Hmmm vervelend. Wij moeten over een paar weken ook een veulen naar huis vervoeren, maar we hebben een trailer die geen afsluiting heeft boven de klep, helemaal niets... En het is nogal een gat. Hoe kan ik dit het beste afdichten?

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 13:05

Als het goed is heb je daar roosters voor van hout. Misschien kun je die ergens huren?

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 13:11

Mijn veulen wordt een week vantevoren afgespeend dus ben benieuwd hoe het vervoeren gaat. Rijden dus maar door en los in de trailer, bovenklep dicht, check!!!!

ArabStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 20:34

Ik zou absoluut NOOIT gaan rijden in een trailer met veulen erin zonder afsluiting boven de klep. Dan maar een andere trailer lenen, datum van ophalen verplaatsen of inderdaad een rooster van hout (??) ervoor. Zolang de boel achter maar helemaal dicht zit!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 20:44

Odess schreef:
Hmmm vervelend. Wij moeten over een paar weken ook een veulen naar huis vervoeren, maar we hebben een trailer die geen afsluiting heeft boven de klep, helemaal niets... En het is nogal een gat. Hoe kan ik dit het beste afdichten?

Probeer een Ifor Williams te huren/ lenen. 1 die kan je helemaal kan afsluiten.