Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

van hun karakter
Wirobelgje schreef:Uniform
![]()
Ik heb een Uniform merrie en ze heeft een super karakter... heel betrouwbaar in omgang en rijden.
Ik heb haar van haar 3 jaar en ik kon ze van de eerste dag al bij wijze van spreken in een knoop leggen terwijl ik erop zat![]()
Dit is misschien geen erg objectieve mening, maar ja daar is niks aan te doen. Ik ken niemand anders die een Uniform-nakomeling heeft.
succes met je zoektocht
Wirobelgje schreef:Uniform
![]()
Ik heb een Uniform merrie en ze heeft een super karakter... heel betrouwbaar in omgang en rijden.
Ik heb haar van haar 3 jaar en ik kon ze van de eerste dag al bij wijze van spreken in een knoop leggen terwijl ik erop zat![]()
Dit is misschien geen erg objectieve mening, maar ja daar is niks aan te doen. Ik ken niemand anders die een Uniform-nakomeling heeft.
succes met je zoektocht
mayrom schreef:hengsten die ongecompliceerde karakters hebben zijn niet tevergeten BOJAR
}>
Dees schreef:Van Royal Dance heb ik alleen nog maar echte knuffelpaarden gezien, zo aanhankelijk en vriendelijk, heel bijzonder.
Zou nu nog niet weten hoe ze onder het zadel zijn, overigens. Vraag me over een half jaar nog eens

HERBERT een duitse hengst de baey
.