Hilltop Rousseau x Houston x Statuar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille1970

Re: Hilltop Rousseau x Houston x Statuar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 09:08

Nee, Sandro Hit wordt het dus zeker niet. Ik dacht aan een kleine sandro hit als santano bijvoorbeeld... die is van moederskant wel stevig genoeg gefokt. Van Silvano en Calypso III komen merendeel "lompe" bokken...

Het wordt toch Johnson!!! Wat een kanjer...

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:10

Uit die drie imo de goede keuze! OK dan! (al had ik op deze merrie misschien wel Weyden aangedurft Lovers Knipoog )

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 10:14

Aimee schreef:
Uit die drie imo de goede keuze! OK dan! (al had ik op deze merrie misschien wel Weyden aangedurft Lovers Knipoog )

Tja... we kennen hem goed genoeg he om hem te waarderen, maar ik vind hem tekortkomen in type...

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:20

Ooooh ja, in type komt Weydie zelf zeker tekort maar bij zijn nakomelingen is me dat altijd 100 % meegevallen.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 10:38

Aimee schreef:
Ooooh ja, in type komt Weydie zelf zeker tekort maar bij zijn nakomelingen is me dat altijd 100 % meegevallen.

Je kent ook wel de betere he...

(Ik ken er ook een paar gelderse tanken van, en niet uit merries te weinig bloed, juist niet, dus mijn angst is zeg maar ook aanwezig)

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 21:45

ik vind het moeilijk om daar nu al een beoordeling over te geven gezien het feit dat de merrie nog zo jong is en nog vollop in de ontwikkeling zit. Punten die mij zo op het eerste oog opvallen die beter zouden mogen zijn: De lengste van de rug, die zou wat langer gelijnd mogen.
Dijspier ( achterhand) zou royaler mogen en wat meer afgerond. Verder zou ze wat meer kruislengte mogen hebben, dit is van belang bij het kunnen ondertreden en schakelen van het achterbeen en als laatst wat hoger op de benen. Een hengst die daarbij misschien zou kunnen helpen is Future.