Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kaja schreef:Zeg... is het daar nu niet een beetje laat voor om het wijd gaan van de Sandro Hit te bespreken??
Wat denk je nou, dat hij het daar heeft opgelopen of dat de HK commisie door een roze bril kijkt en het absoluut ontgaan was dat de hengst achter wijd gaat???
Kom op zeg... dat was al vanaf het begin te zien, dus om daar nu over te gaan discuseren is een koe in zn reet kijken!
CGJ12 schreef:Het was de eerste keer dat ik hem zag, dus dan mag ik best min bevindingen melden dacht ik zo.......
arie53 schreef:Maar Kaja die Sandro Hit had toch een 8.5 voor draf ,hoe bedoel je wijd gaan ???????

CGJ12 schreef:Gelukkig hebben ze de Ferro niet genomen trouwens. Die voegt nu écht niks meer toe.
arie53 schreef:Wat voegt die de Niro nou toe behalve de 4.5 voor springen ???
arie53 schreef:CGJ12 schreef:
Gelukkig hebben ze de Ferro niet genomen trouwens. Die voegt nu écht niks meer toe.
Wat voegt die de Niro nou toe behalve de 4.5 voor springen ???
Bucephalus schreef:arie53 schreef:Wat voegt die de Niro nou toe behalve de 4.5 voor springen ???
Heb jij hem gezien vandaag?

arie53 schreef:CGJ12 schreef:Gelukkig hebben ze de Ferro niet genomen trouwens. Die voegt nu écht niks meer toe.
Wat voegt die de Niro nou toe behalve de 4.5 voor springen ???
arie53 schreef:
Kijkt de fokleiding dan in de kristallen bol, of zoeken ze naar passende genen .

[ 
CGJ12 schreef:arie53 schreef:
Kijkt de fokleiding dan in de kristallen bol, of zoeken ze naar passende genen .
Nee, ze hebben de hengsten gevraagd op welke merries ze het meest vallen..........

Bucephalus schreef:arie53 schreef:Wat voegt die de Niro nou toe behalve de 4.5 voor springen ???
Heb jij hem gezien vandaag?
arie53 schreef:Nee natuurlijk niet, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken ,de cijfers spreken voor zich

CGJ12 schreef:arie53 schreef:Nee natuurlijk niet, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken ,de cijfers spreken voor zich
......... en je hebt Bokt natuurlijk ook nog .........
arie53 schreef:

Samsam schreef:arie53 schreef:
nou wat doe je dan nog hier! ga daar fijn het kwpn afbranden!
CGJ12 schreef:
Vraagje:
Bij de meeste hengsten stond bij het verrichtingsrapport een FOKADVIES, bij welke merries de hengst waarschijnlijk het best zou passen.
Bij een aantal hengsten was deze paragraaf NIET OPGENOMEN.
Was dat nu toeval, of zijn deze hengsten ook daadwerkelijk niet ingeschreven (voordat ik foute conclusies ga trekken)........
Ik was er al bang voor................
arie53 schreef:.... ik probeer de jonge fokkers een beetje paarden verstand en inzicht bij te brengen !!! zo dat ze in het belang van het Nederlandse Warmbloed paard zich af blijven vragen waar het w.p.n. mee bezig is[/i]
[
[/quote]
De Polansky... ach smaken verschillen maar dit is en wordt geen paard voor mij. Wel zag je verschil met de gastruiter die hem meer bij elkaar reed, toen werd hij mooier met rijden. Daarvoor leek het een voor en een achterstuk. Dan had ik de Montecristo nog liever maar ja ik werk ook niet bij de kwpn. De Calippo viel me tegen had er meer van verwacht. En wat betreft de NU's sluit ik me geheel aan.